Gravatar

#561 NightHawk 14 år siden

# 560 -

Hvor høj en score gir du "Heavy Cross" ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#562 tiany 14 år siden

#561
Så jeg godt jeg havde glemt i det jeg trykkede :)
Det er rettet nu
Valar morghulis
Gravatar

#563 NightHawk 14 år siden

# 562 -

Den karakter er jeg helt enig i. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#564 dyg 14 år siden

#558 - Det var også blot en observation, ikke noget negativt :) Jeg ved ikke om det minder mig om et specielt nummer, men musik og vokal ligner umådeligt meget de gamle mestre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#565 filmz-Narniabæver 14 år siden

#556

En klassiker!

10/10

Sopho fra Georgien med My Story.

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#566 Lord Beef Jerky 14 år siden

Narniabæver, for helvede! Hahaha. Nå men det er da et af de bedre Eurovision-numre, da der kommer en smule kultur ind i musikken. Jeg synes dog måske ikke at engelsk repræsenterer Georgien så godt, og igen er det en klassisk opbygning, der bliver ødelagt af det traditionelle dance-beat og enormt kedelige keyboard undervejs. Jeg spår dog denne en god chance som vinder. 3/10

Hører Cage meget for tiden, og selvom jeg har fundet ud af, at hip hop ikke er det store hit på filmz, så prøver jeg sgu lige alligevel med denne
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#567 tiany 14 år siden

#566 det er da ok - jeg foretrækker egentlig denne form for hip hop frem for meget af det populære. Men hip hop er nu engang ikke min yndlings genre og derfor vil det aldrig kunne score top point ved mig. Men det er et catchy omkvæd 7/10


Nu til bandet I Blame Coco, som forsøger at gøre reggae mere poppet/elektronisk og som spås store ting i 2010.

Sangerinden i bandet, Eliot Pauline aka Coco, er deltids skuespiller(Stardust) og model(Burberry) - men har nu kastet sig over musikken. Bandet har netop fået en aftale på 6 albums med Island Record og deres debut cd, der netop nu indspilles på Jamaica, udkommer i 2010.
Her for vi dem på et nummer sammen med Robyn:

Nå ja, så hedder hun forresten Styler-Sumner til efternavn og er datter af Trudie Styler og Gordon Matthew Sumner aka Sting.
Valar morghulis
Gravatar

#568 Lord Beef Jerky 14 år siden

#567 Mainstream hip hop er sateme også noget lort i mine øregange.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#569 NightHawk 14 år siden

# 567 -

Da jeg første gang hørte Coco i radioen med ”I Blame Coco”, var jeg sgu ikke synderligt imponeret men ku’ dog alligevel godt fornemme, at hun havde potentiale til mere og hoppede derfor heller ikke med på vognen af de negative udmeldinger fra anmeldere om, at hun kun havde fået en karriere pga. hendes far. For det synes jeg ”Ceasar” klar modbeviser og det samme gør resten af sangene på debut albummet også, selv om det er en noget ujævn musikalsk rejse man kommer på. Kan som sagt rigtig godt li’ det her nummer ; glimrende melodi, fed energi, plus en cool gæsteoptræden af Robyn gør at det bliver 8/10. :)

Har lige lagt en sang op med bandet forrige gang, men jeg kan simpelthen ikke få nok af dem og deres suveræne ”Music For Men”, som er på min top 5 liste over bedste albums i 2009. Deres miks af elektropop, rock, punk og blues lyder vildt fedt og både forsanger Beth Ditto, (som man med rette ku’ kalde for en hvid udgave af Aretha Franklin), guitarist Brace Paine og ikke mindst trommeslager Hannah Billie, (som er super cool, mega charmerende og pretty damn hot), er en trio der har så meget talent og så meget overskud, at deres sange kan høres igen og igen uden de mister deres oprindelige power.

Grunden til at jeg har valgt lige netop denne sang, er fordi den perfekt opsummere alt det jeg lige har snakket om, og pga. sangens tilblivelse som Hannah, (og Brace Paine), fortæller om her i et herligt interview. Enjoy! :)

Pop Goes The World



Hannah Billie & Brace Paine– Interview



”It was so extreme, like either we have the most amazing president ever, or it’s four more years of total bullshit again!”
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#570 filmz-Narniabæver 14 år siden

#569

Gossip er overvurderet.

7/10

Så er det Desperado med en Country sang fra Rumænien.


Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: