Gravatar

#581 NightHawk 14 år siden

# 580 -

Jeg var meget positivt overrasket over hans nye album, som med al tydelighed viste at Robbie var tilbage i topform. Det ku' da også kun gå fremad efter den hæslige "Rude Box", som han lavede sidst. "Do Your Mind" er et rigtig fedt nummer, men der er et par stykker som jeg bedre kan li', heriblandt "Bodies", "Morning Sun" og "Starstruck". Jeg lander på 7/10. :)

Nu til et godt gammeldavs punk-rock nummer, fra en trio der stadig formår at fyre den af! Der må gerne skrues ekstra højt op for højtalerne derhjemme. Enjoy! og Godt Nytår allesammen. :)


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#582 Lord Beef Jerky 14 år siden

#581 Godt nytår selv! Green Day er for mig en spøjs størrelse. Jeg var helt vild med bandet i mine unge teenage år, og her 10-15 år senere er de ikke blevet en dag ældre at se på, og deres musik er stadig præcis det samme, der stadig appellerer til samme aldersgruppe/målgruppe. American Idiot var dog en revivial af de helt store, og klart bandets andet Dookie-album. Titelsangen her er dejlig simpel og catchy, og budskabet er så udpenslet at selv klassens dåmme blondine kan følgem med. 7/10

Endnu engang forbliver jeg i samme genre som forgående post
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#583 NightHawk 14 år siden

# 582 -

Jeg har det faktisk præcist ligsom dig mht. Green Day, både hvad angår deres fremtoning og musik. Og helt enig ang. "American Idiot", som jeg synes er deres bedste album.

Jimmy Eat World, ahh yes, det var sgu et fedt nostalgitrip at blive udsat for. "The Middle" holder sgu stadig og er efter min mening et pisse fedt punk-rock, (college-Rock), som kun vækker gode minder frem. 8/10. :)

Nu til et af verdens bedste bands, (Band of Horses), hvis vidunderlige sang møder en af verdens smukkeste kvinder. Enjoy :)




(klippet til sidst minder mig i øvrigt om, at der en hvis film jeg skal ha' genset en af dagene)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#584 Lord Beef Jerky 14 år siden

#583 Her er jeg helt med! Band Of Horses er blandt de allerbedste rockbands i dag. Der hvor langt de fleste der får ros af anmeldere og hypes, lever Band Of Horses på alle måder op til det, hvor jeg sjældent er med på de andre bølger (Kings Of Leon er et glimrende eksempel her). Mærkelig video du har fundet frem dog. 10/10!

Hmm, det er sgu svært at blive i samme genre, hvis jeg skal finde noget jeg selv kan li'. Jeg prøver med denne... et langt mere udskældt band hvad angår anmeldelser, men deres simple tilgang til det banale og søde, er jeg nu alligevel faldet for:
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#585 NightHawk 14 år siden

# 584 -

Hvis man er fan af Winona Ryder, er det da en perfekt video. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#586 Lord Beef Jerky 14 år siden

#585 Jeg er kun fan af tørret kød, så næste gang kræver jeg, at du finder en video med beef jerky som hovedtemaet for en eller anden spøjs countrysang.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#587 NightHawk 14 år siden

# 586 -

Hehe, det tør jeg sgu ikke love dig, for jeg hører meget sjældent countrymusik. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#588 NightHawk 14 år siden

# 584 -

Jeg kender intet til Athlete, så det her nummer var en positiv overraskelse af de helt store. Skøn melodi der skifter fornemt mellem det afdæmpede og det mere storladne i en sang, der nærmest går hen og får episke dimensioner til sidst. Ja ved godt at det er store ord, men jeg synes sgu at sangen fortjener det. Elsker i øvrigt den lille men meget charmerende detalje på de billeder, hvor den ene må stå på tæer for at nå op til sin kæreste. 9/10.

Nu forsøger jeg mig så ud i et total skifte væk fra de mange forrige sange, vel forberdt på at det kan gi' en verbal afklapsning. Vi skal tilbage til 90'erne på et syretrip af de helt store i en video, som jeg stadig synes er super fedt lavet :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#589 filmz-Narniabæver 14 år siden

#588

Old school!

Men jeg foretrækker mere Hardcore Techno.

Også til et 20 år gammel sommer hit med Matthias Reim.

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#590 NightHawk 14 år siden

# 589 -

Ja, jeg kan så til gengæld slet ikke snuppe hardcore techno. Men Chemichal Brothers og Moby hører jeg med jævne mellemrum, når jeg lige er i humør til det.

Denne her gang har du da fundet en sang frem, som jeg synes er ok er lytte til. Den er dog temmelig ordinær i sin melodi, så trods Matthias Reim's muntre humør vil jeg nøjes med at gi', 4/10. :)

Nu snupper jeg endnu en sang fra et af mine yndlingsbands og deres fremragende nye album, "Music For Men". Hvis man står og har lidt penge til overs, kan jeg på det varmeste anbefale at gå ned og få fat i det album, som kan fås både i Fona og TP. Enjoy. :)




"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: