Gravatar

#731 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hvad er der nu galt med The Chariot?!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#732 Skeloboy 14 år siden

#731 - det er pissefedt. Har desværre ikke penge til at tage til KBH for at høre det.
Gravatar

#733 wimmie 14 år siden

[url= Patrol feat. Martha Wainwright - Set the fire to the first bar[/url] 6/6

Fantastisk sang :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#734 dyg 14 år siden

#733 - Du har slet ikke forstået denne tråd :-) Men jeg er nu ret enig, rigtig fin sang. Jeg købte også deres greatest hits for nyligt. Det er ikke det hele, der er mig, men de har nu nogle ganske gode sange.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#735 wimmie 14 år siden

#734

Ups, det var fordi jeg var inde på denne tråd og derefter ville poste mit indlæg i "Bedøm alt"-tråden ;)
Flytter lige mit indlæg :D

Men jeg er enig i dit indlæg - nogle af sangene er heller ikke helt mig men generelt en ok cd :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#736 NightHawk 14 år siden

# 733 -

Elsker den sang. Lyder virkelig fedt den måde deres stemmer harmonerer på og melodien i sig selv er dejlig stemningsfuld med et stærkt omkvæd, der lige er prikken over i'et på en allerede i forvejen fremragende sang. 10/10. :)

Snow Patrols album "Eyes Open", hvor "Set The Fire To The Third Bar" er fra, er efter min mening, (sammen med forgængeren "Final Straw", deres absolut bedste albums.

Nu snuper jeg endnu et nummer med et af mine yndlingsbands fra deres nye og fremragende album, der er et herligt friskt miks af flere musikgenre og desuden indeholder masser af sjove musikalske referencer tilbage i tiden på de forskellige sange. Coveret er i øvrigt en cool homage til Morrissey med trommeslager Hannah Blilie som stand-in. Enjoy :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#737 Skeloboy 14 år siden

#736 - der er ganske ok det nummer. Er dog ikke sikker på, jeg ville kunne holde ud at høre på bandet i alt for lang tid(jeg hørte lige et andet nummer også). Men 7/10, det skal det nummer helt sikkert have. Hendes vokal bliver jeg lidt træt af, og musikken er lidt for ensformig, men ganske interessant.

Her er så et af bedste numre med en af de største kunstnere:

[url= Young - Cowgirl In The Sand[/url]
Gravatar

#738 filmz-jonasgr 14 år siden

Neil Young har jeg aldrig lyttet så meget til omend, men han har da lavet nogle gode numre må jeg medgive. Dette er et af dem, som jo nærmest er en klassiker (albummet er i hvert fald). Nå ja og han er jo canadier. Det er også lige på vippen til punkæraen og det kan man på nogle områder godt høre. 8/10

Jeg har postet dette band nogle gange efterhånden, men nu kom jeg lige til at lytte til et af deres rigtig gode melankolske og simple numre mens jeg er ved at skrive.


Og så i en live udgave (ser sgu ret fedt ud :)):

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#739 Collateral 14 år siden

#737: Den sang er fantastisk, og Young kan altså noget helt særligt.

#738: Det er sgu lige noget for mig! Massere stemning. Er dog lidt skeptisk overfor sangeren, som er lidt før ukantet i forhold til min smag, men ikke desto mindre: 5/6!

Rock'n'roll, og et riff som er fænomenalt:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#740 Batsy 14 år siden

739# den sang er sku en af de bedset af dem :-)

men nu til en anden rock sanger

den er nem at synge med man skal bare fange rytmen wupti man synger med på den :-)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: