Gravatar

#741 Collateral 14 år siden

#740: Den kunne jeg ikke lide. Syntes ikke sangeren var god, og musikken var for ensformig. Sidst, og måske vigtigst, var teksten meget uinteressant i mine øjne 1/6.

Så skifter vi sgu genre:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#742 Batsy 14 år siden

741# Det var sku ikke den sang det er den her
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#743 Collateral 14 år siden

#742: Den må du nuppe næste gang. Nu har jeg jo vurderet den anden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#744 Batsy 14 år siden

743# okay, din sang var lidt a hva lidt kedelig efter min smag 5/10 :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#745 Lord Beef Jerky 14 år siden

Shit det blev rodet lidt rundt. Det må være Guns N' Roses (igen) af EPH333 (igen) der får runden så.

Anything Goes er næppe min favorit fra Appetite, men jeg er da glad for, at du har indset, at det er bandets absolut eneste gode album... men så er det tilgengæld også en klassiker. Sangen er vist deres første, og man kan godt høre entusiasmen og energien, men der mangler en form for sammenhæng især i midterstykket... udover det er det sgu et fint og catchy nummer (som du også selv siger). 7/10

Vi smutter i en helt anden boldgade igen, og jeg ville værdsætte det, hvis det var en anden end EPH333 der gav dette nummer en chance (nothing personal... din smag virker bare lidt... ensrettet)... der er åbenbart ingen video til den, men masser af fanvideoer, så glem billesiden

"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#746 Skeloboy 14 år siden

#745 - har lige lyttet til dem i dag, fordi de kommer på Roskilde. Det er klart noget, jeg skal høre noget mere. Giver det en stille 7/10, men det kan godt blive højere vde lidt mere lytning.

For at blive i Roskilde-ånden, så kommer det her [url= ]Orchestre Poly-Rythmo de Cotonou[/url]. Synes det er megafee' og glæder mig rigtig meget til at høre dem.
Gravatar

#747 NightHawk 14 år siden

# 746 -

Det ville hjælpe gevaldigt på det, hvis du havde et link til sangen. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#748 Collateral 14 år siden

#745: Det eneste gode album GNR har lavet!? De to Use Your Illusion plader har da en bunke fede sange!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#749 Skeloboy 14 år siden

[url= med link[/url]

#748 - men som album er de ikke specielt gode.
Gravatar

#750 Collateral 14 år siden

#749: Det er jeg ikke enig i. Det kan jeg godt være i forbindelse med "Spaghetti Incident" hvor der er et par missere. "Use Your Illusions" eneste virkelig store misser er "My World" som er en fejl, jeg foretrækker at glemme.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: