Gravatar

#761 Collateral 14 år siden

#759: Mener bestemt ikke det er den bedste på pladen, den er dog stadig god 5/6!

Nu til noget lidt mørkere:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#762 Lord Beef Jerky 14 år siden

#760 Jeg tror du fuldstændig har misforstået min pointe... netop om det er populært eller ej er fuldstændig ligegyldigt. Men når bands bliver populære, har de en tendens til at blive irrelevante rent musikalsk. Prøv at læs min besked igen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#763 Batsy 14 år siden

761# har aldrig været til marlyin manson, så 2/10



nu til en sang som jeg syndes perfekt passer til Mr. Axl rose, lyt efter teksten
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#764 Lord Beef Jerky 14 år siden

#763 Rigtig fint album - det overraskede i hvert fald mig meget. Det er dog et af de kedeligere numre derpå, selvom teksten er meget sjov (som du selv nævner). Slash FTW! 7/10

Jamen, hvis vi absolut skal blive i den genre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#765 Batsy 14 år siden

764# Jeg er solgt, 8/10


Den her sku fed!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#766 filmz-jonasgr 14 år siden

#765 Du går da amok for tiden. Jeg synes ikke det nummer er så godt, men det passede fint til filmen. 4/10

Lidt easy-listening fra det kommende album fra Band of Horses:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#767 NightHawk 14 år siden

# 766 -

Var slet ikke klar over, at der var nyt på vej fra "Band of Horses", og hvis det her er niveauet for resten af det kommende album, ja så glæder jeg mig satme til at få fingrene i det. De laver noget rigtig fedt og stemningsfyldt musik, som falder lige i min smag. 8/10. :)

Nu hapser jeg et nummer med engelske Ladytron, som jeg er gået hen og blevet lidt små-forelsket i. Er vild med deres lidt skæve elektro-lyd :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#768 filmz-jonasgr 14 år siden

#767 Ja d. 18. Maj udkommer deres nye album :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#769 I.F.F. 14 år siden

UP FUCKING YOURS!

De her 3 piger sparker så meget røv at ALLE kan pakke deres lort sammen!
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#770 NightHawk 14 år siden

# 768 -

Super! Det vil jeg glæde mig til at høre. :)

# 769 -

For det første ; flot tone du lægger for dagen...For det andet ; du sprang mit indlæg over??? For det tredje...Jeg tror sgu med sindsro, at jeg beholder mit "Lort", for det du har lagt op lyder da som en joke...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: