Gravatar

#791 filmz-jonasgr 14 år siden

#790
Det er vel sådan set et fint nok nummer, men alligevel fænger det ikke helt. Jeg synes at der er noget der antyder at dette band skulle skille sig ud af mængden af generelt rock. 5/10

Nå dette nummer dukkede lige op i dag og jeg synes hun er charmerende og hun kan lave musik, som mange andre svenskere:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#792 MMB 14 år siden

#791

Jeg synes, nummeret er skide kedeligt. Jeg hader det kedelige beats, hendes forholdsvis anonyme stemme, det kedelige omkvæd. Jeg skal være stiv for at sætte pris på det nummer, og ja, jeg er lidt hård. :P

2/10

Nu til noget andet Roskilde Festival aktuelt musik.

Kasabian - Underdog
Gravatar

#793 Skeloboy 14 år siden

#792

Der er ok rytme, men jeg er ikke vild med vokalen. Så er der også et eller andet, der virkelig irriterer mig ved sangen...men den rummer også noget godt, så 6/10

Her kommer noget andet Roskilde aktuelt...det band, jeg ser allermest frem til. Det bliver så overdrevet vildt.

[url= - Axe To Fall[/url]
Gravatar

#794 Lord Beef Jerky 14 år siden

#793 Sådan! Jeg behøver ikke engang tjekke linket, da jeg anser det som et af de velsagtens bedste albums i lang tid, og sikkert Converges bedste album indtil nu (med When Forever Comes Crashing og Jane Doe lige i hælene). Titelnummeret har et kanon riff der kobler galskaben sammen, og groovet henimod slutningen er fantastisk. Eminent! 10/10

Mere Roskilde!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#795 Skeloboy 14 år siden

Ok...den her tager jeg lige også, og linker til et Roskilde band mere, og så må der gerne komme andre på banen:)

#794 - jeg synes det er lidt kedeligt nummer. To minutter før der kommer en ændring, hvilket selvfølgelig ikke er en kritik i sig selv, men synes det er alt for ensformigt. Det er dog ikke dårligt, så det bliver en 5/10

Jeg kender ikke det næste band specielt godt, men jeg hører altid hele listen igennem før Roskilde. Ender op med en liste på 30 bands, hvor jeg får set 10 af dem...er rigtig dårlig til at komme rundt.

Nuvel...en sidste omgang Roskilde med et band, jeg helt klart skal have tjekket mere ud:

Gravatar

#796 tiany 14 år siden

#795 Det er nok godt nok jeg ikke kommer på Roskilde festival, for det her siger mig ikke rigtig noget. Synes det bliver lidt for anstrengende at høre på i længden 4/10


Hvad får man når man blander et tidligere medlem af The Smashing Pumpkins med Hanson, Fountains of Wayne og Cheap Trick - åbenbart et band der hedder Tinted Windows:
Valar morghulis
Gravatar

#797 NightHawk 14 år siden

# 796 -

De to sidste bands du nævner kender jeg ikke, men min lillesøster har tidligere været mega fan af "Hanson", så jeg kunne tydeligt høre paralellerne til det band i både melodi, stil og egentlig også i måden forsageren synger på. Et ganske udemærket nummer på den stille og rolige måde, 6/10. :)

Nu snupper jeg et nummer fra endnu en herlig singer-song writer, som laver nogle meget iørefaldende melodier og har en skøn nærmest fløjlsblød stemme. Man kunne godt kalde hende for et miks af Tori Amos og Fiona Apple. Sangen her er fra hendes forrige og fremragende album "Begin To Hope". Enjoy :)



Faldt over en anden video hvor sangen bliver brugt til en meget munter koreografi. Det er ret fedt lavet. :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#798 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg synes at Regina Spector er lidt op og ned. Men når hun rammer plet som hun gør det her lyder det til gengæld også godt. Det er meget stille og roligt og sætter hendes stemme i fokus. Det er også det der er hendes største force, når hun bruger stemmen til hendes fordel. Det er dejligt afslappende musik :)
I øvrigt kom jeg straks til at tænke på Zooey Deschanel til de første toner. Det er meget typiske toner for hendes band "She & Him". 8/10

Broken Social Scene kommer med et nyt album til d. 4. Maj og det er herfra at dette nummer er taget:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#799 NightHawk 14 år siden

# 798 -

Det var sgu da et virkelig fedt og stemningsfuldt nummer. Mærkeligt at ingen har haft mod på at anmelde det. Nå, men jeg ku' rigtig godt li' hvad jeg hørte og var specielt vild med de små guitar-riffs i starten og undervejs i sangen. 8/10. :)

Nu snupper jeg en sang med Shirley Manson og co., som jeg er blevet ret vild med. Videoen er også rigtig godt skruet sammen. Enjoy! :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#800 BN 14 år siden

#799:

Umiddelbart var jeg ved at skrive, at det er et kedeligt nummer ... men nej, der er nu alligevel noget iørefaldende og fængende ved nummeret, noget der gør at man ikke kan lade være med at lytte. Garbage har faktisk lavet en del gode sange. Den her får 6½/10.

Her er et af mine favoritnumre fra 1986:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: