Gravatar

#801 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Juhu, så er det #800!

Nå, Talk Talk det var tider!

8/10

Så er det Zdob si Zdub der var på Roskilde.

Gravatar

#802 I.F.F. 14 år siden

Ah ja jeg er stadig ikke kommet mig over at de ikke vandt Eurovisions songcontest.
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#803 filmz-jonasgr 14 år siden

#801 Det er i hvert fald noget alternativt musik. Hmm, det er sgu ikke lige mig.

Jeg tager noget pop fra Canada
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#804 dyg 14 år siden

#803 - Ret gennemsnitligt. Fint lille nummer, men meget hurtigt glemt.

Jeg har et par gange hørt Fallulah's Bridges på P3, uden at være specielt begejstret for den. Men da jeg så lige ville se, hvordan hun så ud, så faldt jeg over følgende video, der er noget helt andet end Bridges:

[url= - Use it for Good[/url]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#805 Lord Beef Jerky 14 år siden

#84 Meget sjovt... en ven har lige anbefalet et lyt til hende, og så dukker hun op i denne tråd. Meget rart musik hvor jeg især er vild med bandet... Fallulah selv minder mig en smule om Fiona Apple. Jeg vil uden tvivl låne hende mine ører på Roskilde. 7/10

"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#806 tiany 14 år siden

#805 Det kunne jeg faktisk rigtig godt lide. Kender intet til bandet i forvejen, men jeg vil da klart prøve at høre noget mere med dem.
8/10

Rufus' lillesøster og sne-patruljen
Valar morghulis
Gravatar

#807 Batsy 14 år siden

806# god sang 7/10

her mit bud af en meget god rørende sang
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#808 Skeloboy 14 år siden

#807 - synes den er temmelig kedelig, 3/10. Fer er meget få mennesker, der må have den tude-agtige vokal: Tom Yorke, Matthew Bellamy og til dels Kasper Eistrup...og selvfølgelig ham her:



Gravatar

#809 Batsy 14 år siden

så kan jeg vel sige din sang var kedelig :) ´4/10 men den får højre skala, så til lidt mere gang i den musik
synger altid med på den :) Ja jeg er kæmpe fan af slash og Guns n roses (-:


"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#810 Lord Beef Jerky 14 år siden

#809 Jeg er sgu begyndt at tvivle på, om du overhovedet hører andet... det er ved at være lidt trivielt, at skulle anmelde det samme igen og igen. Anyway, jeg har det godt med den nye Slash-skive, og Iggy Pop kan man jo ikke gå helt galt med. Fint rock-nummer. 7/10

Vi prøver lige med, hvad jeg anser som, et af de bedste comeback-albums igennem rock-historien

"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: