Gravatar

#811 Batsy 14 år siden

Hører, Iron maiden, slash, guns n roses, AC/DC, mettalica og Ozzy ousbourne (-: så jo gør jeg (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#812 Skeloboy 14 år siden

#811 - Iron Maiden er megafedt...Metallica har lavet tre fede skiver(Ride The Lightning, Master of Puppets, And Justice For All), Ozzy Osbourne har lavet en rigtig fed skive(Blizzard of Ozz) og en masse ok...AC / DC, Guns 'n' Roses og Slash er temmelig kedeligt...men det er jo bare min mening:)

Må jeg foreslå et par bands? Mercyful Fate, Black Label Society, Motorhead, Judas Priest, Megadeth?...og når du så skal til at høre rigtig metal, så skriver du bare...;)
Gravatar

#813 Batsy 14 år siden

# Skelloboy, Guns n roses og ac/dc og slash er mine yndligns bands, er ikke så meget for Death metal, men metal hard rock og rock er noget jeg hører mest (-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#814 Collateral 14 år siden

#812: Jeg er da lidt nysgerrig for hvad du kalder rigtig metal?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#815 Skeloboy 14 år siden

#814 - hehe, det er selvfølgelig lidt en provokerende udtalelse, men jeg mener death, thrash, black og til dels doom. Ekstrem metal genren. Jeg er udmærket godt klar over, at det hele går ind under genren heavy metal :)

#813 - prøv at høre mine forslag, det er heavy og hard rock. Black Label Society er med Ozzys guitarist, Zakk Wylde. Motorhead og Judas Priest er nogle gamle røvhuller fra start 70'erne. Mercyfyl Fate og Megadeth er fra start-80'er. Jeg tror du ville kunne lide det.
Gravatar

#816 Skeloboy 14 år siden

#814 - apropos din profil, så har jeg overvejet at se alle navnene igennem...og lige give thumbs up eller svinere...:)...og selvfølgelig for at opdage noget nyt

Det gør jeg sgu når jeg kommer hjem
Gravatar

#817 Skeloboy 14 år siden

#810 - 9/10 til det nummer...og 10/10 til de kommer på Roskilde...det bliver fandeme fedt. De har fået gode anmeldelser til deres koncerter...jeg håber på en tidlig adten...19-21 tiden.

Og nu til det rigtig metal ;)

Gravatar

#818 Collateral 14 år siden

#817: Guitarspillet er super fedt, og hele indledningen holder generelt. Dog syntes jeg growl delen er for endimensionel. Jeg savner variation i vokalen.
3/6

Mere metal:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#819 Skeloboy 14 år siden

#818 - Lamb of God er ok. Er dog ikke så vild med den form for metalcore, som man vel kan kalde for den amerikanske lyd(sammen med bands som Killswitch Engage, All That Remains, Atreyu osv). 3/6

Og nu til det dejlige band, der lige er offentliggjort på Roskilde i dag...

Gravatar

#820 Batsy 14 år siden

819# det er jo rædselfuldt, hva synger de lige kan ikke hører det nogen steder! 2/6

se det et godt nummer!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: