Gravatar

#861 Skeloboy 14 år siden

#860 - jeg skifter også spor nu :)
Gravatar

#862 dyg 14 år siden

Det var ellers et godt spor! Bedre end det tijuana brass bras (der dog ikke er specielt bras'et).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#863 Skeloboy 14 år siden

#860 - hehe, du har dæleme en funky musiksmag...det er fedt nok:)

Men nummeret kan jeg ikke give mere end 2/10...alt for meget lal, synes jeg...

Jeg er ikke normal til country, men der er lige et par nummer hist og her, der er fede nok. Som f.eks. den her:

http://video.google.com/videoplay?docid=-106389361...
Gravatar

#864 filmz-jonasgr 14 år siden

#863 Jeg foretrækker et band som Wilco, hvis det skal være folk eller country. Men det der er trods alt i den bedre ende indenfor genren. 4/10

The National var forleden dag på besøg hos Letterman, hvor de også havde Sufjan Stevens med som kor. Et i øvrigt fremragende album :
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#865 Skeloboy 14 år siden

Har kun hørt The National, fordi de kommer på Roskilde...og det er sgu rigtig fedt.

8/10 til det nummer der...(jeg aner ikke hvem Sufjan Stevens er btw).

Og nu til noget helt andet...mit totale guilty pleasure nummer:



Gravatar

#866 tiany 14 år siden

#865 Ak Mariah - man kan sige meget om hende og hendes privatliv især i de senere år. Men når alt kommer til alt, så kan den kvinde virkelig synge. Og det er et få-tal af sangerinder der når hende til sokkeholderne, selv i dag.

Nogle gange ville man ønske at denne udgave af Mariah stadig eksisterede, men på den anden side, så var de her ballader bare en del af tidsånden i 90er. Det er helt sikkert også en af mine guilty pleasure numre :)
9/10

Endnu en af de store sangerinder:
Valar morghulis
Gravatar

#867 filmz-jonasgr 14 år siden

#865 Det er ham der står helt ude til højre (fra vores synspunkt) med tamburinen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#868 Skeloboy 14 år siden

#866 - Madonna vil jeg ikke kalde for en stor sanger rent vokalmæssigt...og jeg kan ikke klare 80'er pop...

3/10 til det nummer :)

Har lige læst, at Dio er død, og derfor skal den næste sang være hans største:

Gravatar

#869 Lord Beef Jerky 14 år siden

ER DIO DØD? Hvad fanden?!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: