Gravatar

#871 Lord Beef Jerky 14 år siden

#870 Uf jo... læs de sidste par brugerkommentarer. D. 15. var der nogle der startede et rygte om hans død, som ikke passede, dagen efter døde han. Both things are sad =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#872 Skeloboy 14 år siden

#871 - ah ok, mente også, at jeg havde læst noget andet...
Gravatar

#873 Collateral 14 år siden

R.I.P. Dio
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#874 BN 14 år siden

#868:

Jeg kan så til gengæld heller ikke klare Dio og heavy rock (hehe), så: 2/10

Her er noget mere firser-pop i form af et nærmest symfonisk popnummer, som i mine øjne er et af de smukkeste, der nogensinde er lavet:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#875 filmz-jonasgr 14 år siden

#874 Det er ærgerligt at sangen er lagt ud i en lav kvalitet (hvilket gør at lyden er lav) for det vil nok give et bedre indtryk af sangen. For det er faktisk en ganske god sang. Det er ikke det 80er musik jeg helst hører, men inden for firser-pop er det noget af det bedre. Det ender heldigvis ikke med at blive for cheesy. 7/10

Jeg tager et trip til Canada:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#876 NightHawk 14 år siden

# 875 -

Skal vist lige ha' tjekket Wolf Parade nærmere ud, for det lød sgu da super fedt. Der er godt med power på både musik og vokal her, og melodien er også rigtig god. 9/10. :)

Så tager vi et smut til Liverpool :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#877 BN 14 år siden

jonasgr (875) skrev:
Det ender heldigvis ikke med at blive for cheesy. 7/10


P.S. "Cheesy" er vist det sidste ord, der passer på numre som dette. ;-) ... Det er musik der besidder en langtidsholdbarhed og tidløshed, som foruroligende meget af 90'erne og 00'ernes musik aldrig nogensinde vil komme i nærheden af.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#878 filmz-jonasgr 14 år siden

#877 Men det er jo netop også det jeg konstaterer at dette nummer ikke er "cheesy," hvilket jeg ellers synes at meget 80er pop kan være. Især det danske.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#879 BN 14 år siden

jonasgr (878) skrev:
#877 Men det er jo netop også det jeg konstaterer at dette nummer ikke er "cheesy," hvilket jeg ellers synes at meget 80er pop kan være. Især det danske.


Nå, jeg troede, du med "det ender heldigvis ikke med at blive for cheesy", mente, at det var en lille smule cheesy, men at det undgik at blive FOR cheesy. hehe

Men okay, så er vi jo helt enige. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#880 I.F.F. 14 år siden

#876 Ladytron er jo Ladytron, de trænger virkelig til en refurbish da de stadig lyder præcis som deres første album. Men i betragtningen af hvad der ellers bliver smidt op af musik her i tråden vil jeg give dette 8/10.

Her er et gammelt hit fra den anden side af jorden.

GO!GO! 7188
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?

Skriv ny kommentar: