Ifølge IMDb så overtog hans bror Joe en del af arbejdet, samt nogle voiceovers - damn, det kunne jeg godt nok ikke høre, men det står også at de lyder ens.
Brando drak vist også ret meget. "Brando eventually turned up late, drunk, 40kg overweight, and admitted he hadn't read the script or even "Heart of Darkness"
"Sam Bottoms was on speed, LSD, and marijuana during the shooting of parts of the movie."
..og jeg kunne også godt forestille mig at Hopper også var en lille slubbert :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#45 who cares.. Hva' med Schindler's Liste? Spielberg formåede da at lave en vedkommende, stærk film, som i hele dens længde ikke keder én 1 sek. Soundtracket, pigen i den røde jakke, Stern i toget til Auschwitz osv. - uforglemmeligt.
Indy: “So forget any ideas you've got about lost cities, exotic travel, and digging up the world. We do not follow maps to buried treasure and 'X'
#41 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#42 filmz-vassago 22 år siden
Brando drak vist også ret meget. "Brando eventually turned up late, drunk, 40kg overweight, and admitted he hadn't read the script or even "Heart of Darkness"
"Sam Bottoms was on speed, LSD, and marijuana during the shooting of parts of the movie."
..og jeg kunne også godt forestille mig at Hopper også var en lille slubbert :)
#43 El vez 22 år siden
#44 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#45 inflector 22 år siden
#46 filmz-tigerlily 22 år siden
#47 inflector 22 år siden
#48 Patriarch 22 år siden
Har ikke set BOB endnu, men vil nok mene at SVP er den bedtse krigsfilm jeg har set (og har set alle de andre i nævner)
Dog ikke redux, som jeg glæder mig til at se ved lejlighed.
#49 filmz-Daedalos 22 år siden
se at få set den hurtigt :)
How much does life weigh?
#50 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk