Gravatar

#1541 BN 11 år siden

Collateral (1540) skrev:
Så jeg mener da bestemt at jeg bruger det på den korrekte måde.

Det mener JEG også - efter at have læst din forklaring. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1542 jessup 11 år siden

#1540 - jeg forstår.
This is just until June
Gravatar

#1543 Collateral 11 år siden

Super duper :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1544 jessup 11 år siden

Du beskriver filmen som meget ubehagelig, men det er vel ret almindeligt at film og serier for os til at holde af/med sociopater, mordere mm. På serie fronten har jeg f.eks. Lige afsluttet Sopranos(sociopat og morder) og andre serier som Breaking Bad og Sons of Anarchy pedler også meget beteksomme personer med drab og slag af stoffer på samvittigheden. I øvrigt en fantastisk slutning på Sopranos
This is just until June
Gravatar

#1545 Collateral 11 år siden

Og det er også i en eller anden grad hvad 'The Devils Rejects' gør, mens 'Inbred' netop IKKE skaber sympati eller bare en historie eller mening for skurkene hvilket er hvad der får det hele til at virke sadistisk, hvilket er OK i sig selv, men også bare får filmen til i en eller anden grad føles som spild af tid. Jeg ser PT. Selv 'Weeds' hvor hovedpersonen jo også overtræder loven i ret konsekvent grad og 'Dexter' er blandt mine favoritserier. Jeg har endnu ikke set 'Sopranos'.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1546 jessup 11 år siden

Haha- jeg læser det specifikke indlæg omkring Inbreds som fanden læser biblen. Nu forstår jeg og jeg lover og være mere ved bevidsthed næste gang jeg kommentere.
This is just until June
Gravatar

#1547 Collateral 11 år siden

Min anmeldelse af 'Frasier' er som den første blevet rykket fra K&K bloggen til Poesi med tænder, som snarest vil blive hjemsted for alle serieanmeldelserne.
Gravatar

#1548 Collateral 11 år siden

Så blev anmeldelsen af 'Will & Grace' klar på Poesi med tænder.

Listen over anmeldte serier der tidligere var at finde på K&K, er nu også tilgængelig via bloggen. De links der endnu fører til K&K vil blive rettet over tid.
Gravatar

#1549 Lord Beef Jerky 11 år siden

I andensidste paragraf skriver du, at en person tager diskussionen om hendes karakter op til diskussion. Det kan man måske skrive, men det lyder lidt fjollet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1550 Collateral 11 år siden

Lord Beef Jerky (1549) skrev:
I andensidste paragraf skriver du, at en person tager diskussionen om hendes karakter op til diskussion. Det kan man måske skrive, men det lyder lidt fjollet.

Det er rettet til nu. Tak for feedback :)

Skriv ny kommentar: