Fedt med et par kommentarer. Må dog skuffe med hensyn til Labyrinten, da jeg ikke har set den endnu :) Til gengæld kan jeg løfte sløret en smule for at jeg heller ikke synes "Vredens dag" er Dreyers bedste film. Mere om det senere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#181 - det var nu ikke lange kommentarer, men skal gerne uddybe nogen af filmene :)
Det er NIghtmate On Elmstreet, der stod til 4/10, men da jeg tænkte nærmere over det, kom jeg i tanke om, at ejg ikke kunne huske nogen af dem sådan erigtig...og da slet ikke kende forskel på den :)
#181 Collateral 13 år siden
Fedt med et par kommentarer. Må dog skuffe med hensyn til Labyrinten, da jeg ikke har set den endnu :) Til gengæld kan jeg løfte sløret en smule for at jeg heller ikke synes "Vredens dag" er Dreyers bedste film. Mere om det senere.
#182 Skeloboy 13 år siden
Det er NIghtmate On Elmstreet, der stod til 4/10, men da jeg tænkte nærmere over det, kom jeg i tanke om, at ejg ikke kunne huske nogen af dem sådan erigtig...og da slet ikke kende forskel på den :)
#183 Collateral 13 år siden
#184 Skeloboy 13 år siden
#185 BN 13 år siden
Jeg spår karakteren 1/10 indenfor et år.
#186 Collateral 13 år siden
#185: Nu skal du opfører dig pænt ;)
#187 Skeloboy 13 år siden
#188 BN 13 år siden
Den karakter holder bare ikke, hvis ...
;-D
#189 IK 13 år siden
#190 Collateral 13 år siden