Gravatar

#181 Collateral 13 år siden

#180: Hvilken film er det du giver 4/10?

Fedt med et par kommentarer. Må dog skuffe med hensyn til Labyrinten, da jeg ikke har set den endnu :) Til gengæld kan jeg løfte sløret en smule for at jeg heller ikke synes "Vredens dag" er Dreyers bedste film. Mere om det senere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#182 Skeloboy 13 år siden

#181 - det var nu ikke lange kommentarer, men skal gerne uddybe nogen af filmene :)

Det er NIghtmate On Elmstreet, der stod til 4/10, men da jeg tænkte nærmere over det, kom jeg i tanke om, at ejg ikke kunne huske nogen af dem sådan erigtig...og da slet ikke kende forskel på den :)
Gravatar

#183 Collateral 13 år siden

#182: Du er meget velkommen til at uddybe hvis du føler for det :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#184 Skeloboy 13 år siden

#183 - hehe, jeg mente ikke sådan generelt :), det var mere, hvis du ville have, jeg skulle uddybe en karakter, så ville jeg gerne det...
Gravatar

#185 BN 13 år siden

Skeloboy (180) skrev:

43. The Dark Knight,
Var ret begejstret første gang, men den daler mere og mere ved gensyn.

Jeg spår karakteren 1/10 indenfor et år.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#186 Collateral 13 år siden

#184: Der er ikke nogen af dem jeg umiddelbart behøver uddybning for at jeg kan følge din holdning til dem.

#185: Nu skal du opfører dig pænt ;)
Gravatar

#187 Skeloboy 13 år siden

#185 - hehe. Tror 7/10 passer meget godt til den :)
Gravatar

#188 BN 13 år siden

Skeloboy (187) skrev:
Tror 7/10 passer meget godt til den :)

Den karakter holder bare ikke, hvis ...

Skeloboy (180) skrev:
den daler mere og mere ved gensyn.

;-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#189 IK 13 år siden

Collateral får du egentlig løn for at anmelde på BDlive, eller er det bare en fritidshobby? :)
Gravatar

#190 Collateral 13 år siden

#189: Får de fleste af filmene :) Men nej ingen løn som det ser ud lige nu. Er der ingen af folkene derinde der gør.

Skriv ny kommentar: