Gravatar

#461 Skeloboy 13 år siden

Gravatar

#462 Collateral 13 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#463 Babo Rises 13 år siden

Enig. Hvis man vil flytte en debat i tide, så burde man vel opgive et link, så vi nemt kunne skifte til en anden tråd.

Hvis det er et forsøg på at være morsom, så har du fejlet.
Gravatar

#464 BN 13 år siden

SebReuber (460) skrev:
Arh, hold dog op.. Jeg skriver et eneste indlæg efterfølgende og forsøger at runde af med at få tråden tilbage på sporet. Ville jo være helt hovedløst hvis jeg skulle ind i en ny tråd, blot for at skrive det.

Det var hverken dit eller Babo Rises' indlæg, jeg sigtede til med mine ord om, at "der overhovedet ikke er stemning blandt filmz-brugere for at bruge den tråd, jeg foreslog".

Nej, jeg sigter til de kommentarer, jeg har fået i SELVE den tråd. ... Men jeg kan godt se, at det kunne lyde som om jeg mente jeres indlæg i DENNE HER tråd.

SebReuber (460) skrev:
Så er du jo ikke selv et hak bedre.

Det er ikke spørgsmål om være "bedre" eller "værre", for jeg har aldrig selv ment, at det var SLEMT, at der opstod en længere diskussion om noget off-topic midt i en tråd. Det er jo regelen snarere end undtagelsen her på filmz.dk. Og selv jeg ville kunne forstå det, hvis Collateral gerne så diskussionen blive flyttet, så har han på storsindet vis sagt, at det ikke generer HAM, at vi har diskuteret lidt her.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#465 Collateral 13 år siden

Collateral (462) skrev:
Anmeldelse af "The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy Extended Edition"

Hijacker lige min tråd tilbage, idet jeg er lidt nysgerrig for at læse nogle eventuelle meninger om denne anmeldelse (særligt filmdelen) som har været lidt af en kamp at udforme.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#466 SebReuber 13 år siden

BN (464) skrev:
Det var hverken dit eller Babo Rises' indlæg, jeg sigtede til med mine ord om, at "der overhovedet ikke er stemning blandt filmz-brugere for at bruge den tråd, jeg foreslog".

Nej, jeg sigter til de kommentarer, jeg har fået i SELVE den tråd. ... Men jeg kan godt se, at det kunne lyde som om jeg mente jeres indlæg i DENNE HER tråd.

Ah ja, ok.. Det fangede jeg så ikke lige :) Men jeg lader den bare strande her. Der er vist ikke så meget mere at koge suppe på længere :)
Gravatar

#467 BN 13 år siden

SebReuber (466) skrev:
Der er vist ikke så meget mere at koge suppe på længere :)

Nope. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#468 Collateral 13 år siden

Collateral (465) skrev:
Hijacker lige min tråd tilbage, idet jeg er lidt nysgerrig for at læse nogle eventuelle meninger om denne anmeldelse (særligt filmdelen) som har været lidt af en kamp at udforme.

Collateral (462) skrev:
Anmeldelse af "The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy Extended Edition"
Gravatar

#469 MMB 13 år siden

Desværre, Collateral. Du bliver nødt til at lave en ny tråd, da denne tråd nu officielt er BN's og Babo's.
Gravatar

#470 Collateral 13 år siden

#469: Nej jeg forsøgter bare at få mit indlæg til at stå nederst, men det går ikke så godt, gider ikke blive ved at poste det samme.

Skriv ny kommentar: