Tjoh ... men mit ønske blev ikke efterkommet, idet både SebReuber og Babo Rise valgte at svare her i tråden. Så jeg har opgivet den anden tråd, eftersom ingen indtil nu har udvist interesse i eller lyst til at benytte den.
Så jeg må lukrere på din gæstfrihed, Collateral. ;-)
#451 - ah, så når andre gør det, så kan man bare følge trop? Eller henvise til svaret i en anden tråd...
Det er et ret lang diskussion, som er i en tråd, hvor den ikke hører hjemme..
Og - no offense - men man SKAL ikke debattere, fordi man kan...(siger jeg og kigger på Babo Rises og BN...som sjovt nok altid er jer, der ender i de lange diskussioner)
#451 - ah, så når andre gør det, så kan man bare følge trop? Eller henvise til svaret i en anden tråd...
Lad være med at forsøge at spille belærende "far" overfor mig - det kommer du ingen vegne med.
Skeloboy (452) skrev:
Og - no offense - men man SKAL ikke debattere, fordi man kan...(siger jeg og kigger på Babo Rises og BN...som sjovt nok altid er jer, der ender i de lange diskussioner)
Og hvad så? Til andre tider er det Bruce og Babo Rises, og andre gange igen er det Bruce og mig? ... Og hvad så?!?
Der er ingen her der diskuterer, fordi man kan - vi/jeg diskuterer fordi jeg har noget på hjerte ... og ikke af nogen som helst andre årsager.
Du kan jo bare lade være med at kigge med, hvis du har et problem. Og hvis Collateral smider mig ud af tråden, respekterer jeg det fuldt ud. Men det må han selv melde ud med.
Men jeg kigger med, fordi jeg følger med i tråden - og andre tråde - og når der så kommer en diskussion, der fortsætter og fortsætter, så synes jeg det er irriterende. I bund og grund er det også mig, der lader mig irriterer for let, egentlig
Men jeg kigger med, fordi jeg følger med i tråden - og andre tråde - og når der så kommer en diskussion, der fortsætter og fortsætter, så synes jeg det er irriterende. I bund og grund er det også mig, der lader mig irriterer for let, egentlig
Men nok om det
Okay, så lagde du nok alligevel ikke op til den duel med teskeer, jeg troede! ;-)
Babo Rises (456) skrev:
Sjovt du altid dukker op og slukker for festen, skelo.
Jeg kan nu til dels godt følge ham. Men når der overhovedet ikke er stemning blandt filmz-brugere for at bruge den tråd, jeg foreslog, så ser jeg ikke noget andet valg end at fortsætte diskussionen i den samme tråd, som den er opstået.
Tror ikke jeg fik set, at du ville oprette en tråd andet sted. Men hvis jeg skal give et svar på dit lange modargument længere oppe, så må vi nok fortsætte i BN's top 200 eller hvad?
Jeg kan nu til dels godt følge ham. Men når der overhovedet ikke er stemning blandt filmz-brugere for at bruge den tråd, jeg foreslog, så ser jeg ikke noget andet valg end at fortsætte diskussionen i den samme tråd, som den er opstået.
Arh, hold dog op.. Jeg skriver et eneste indlæg efterfølgende og forsøger at runde af med at få tråden tilbage på sporet. Ville jo være helt hovedløst hvis jeg skulle ind i en ny tråd, blot for at skrive det. Hvis du for alvor ville tages seriøst med den tråd, kunne du jo statuere et eksempel og linke til dit svar i netop den tråd du oprettede, og på den måde tage fokus herfra. Istedet vælger du at køre videre her, fordi at 2 andre ikke lige er med på idéen. Så er du jo ikke selv et hak bedre. Så er du ikke engang selv stemt for at bruge din egen tråd.
#451 BN 13 år siden
Tjoh ... men mit ønske blev ikke efterkommet, idet både SebReuber og Babo Rise valgte at svare her i tråden. Så jeg har opgivet den anden tråd, eftersom ingen indtil nu har udvist interesse i eller lyst til at benytte den.
Så jeg må lukrere på din gæstfrihed, Collateral. ;-)
#452 Skeloboy 13 år siden
Det er et ret lang diskussion, som er i en tråd, hvor den ikke hører hjemme..
#453 BN 13 år siden
Lad være med at forsøge at spille belærende "far" overfor mig - det kommer du ingen vegne med.
Og hvad så? Til andre tider er det Bruce og Babo Rises, og andre gange igen er det Bruce og mig? ... Og hvad så?!?
Der er ingen her der diskuterer, fordi man kan - vi/jeg diskuterer fordi jeg har noget på hjerte ... og ikke af nogen som helst andre årsager.
Du kan jo bare lade være med at kigge med, hvis du har et problem. Og hvis Collateral smider mig ud af tråden, respekterer jeg det fuldt ud. Men det må han selv melde ud med.
#454 Collateral 13 år siden
#455 Skeloboy 13 år siden
Men nok om det
#456 Babo Rises 13 år siden
#457 BN 13 år siden
Okay, så lagde du nok alligevel ikke op til den duel med teskeer, jeg troede! ;-)
#458 Babo Rises 13 år siden
Tror ikke jeg fik set, at du ville oprette en tråd andet sted. Men hvis jeg skal give et svar på dit lange modargument længere oppe, så må vi nok fortsætte i BN's top 200 eller hvad?
#459 Skeloboy 13 år siden
#460 SebReuber 13 år siden
Arh, hold dog op.. Jeg skriver et eneste indlæg efterfølgende og forsøger at runde af med at få tråden tilbage på sporet. Ville jo være helt hovedløst hvis jeg skulle ind i en ny tråd, blot for at skrive det.
Hvis du for alvor ville tages seriøst med den tråd, kunne du jo statuere et eksempel og linke til dit svar i netop den tråd du oprettede, og på den måde tage fokus herfra. Istedet vælger du at køre videre her, fordi at 2 andre ikke lige er med på idéen. Så er du jo ikke selv et hak bedre. Så er du ikke engang selv stemt for at bruge din egen tråd.