Gravatar

#481 Collateral 13 år siden

Anmeldelse af "The King's Speech" - en overvurderet film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#482 MMB 13 år siden

Enig.

P.S. du bør nok væve denne sætning sammen med den efterfølgende:
anmeldelsen skrev:
Selv når man prøver ikke at overveje om Firths stammende konge virkelig er mere imponerende end James Francos pragtpræstation i “127 Hours”.
Gravatar

#483 Collateral 13 år siden

#482: Har jeg forsøgt at gøre ved at starte de tre sætninger, hvor den du nævner er den midterste, på samme måde.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#484 MMB 13 år siden

Ja, ok. Det kommer bare til at virke mærkeligt/forkert, når man læser det, synes jeg.
Gravatar

#485 Bruce 13 år siden

#481 Nej, den var blot en af 10 film, hvoraf mange var ret gode, men ingen imponerende gode. Og set i det forhold, i det selskab, så er den faktisk vurderet ret fint.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#486 Collateral 13 år siden

#485: Uenig. "Black Swan" imponerede mig meget og både "127 Hours" og "Winter's Bone" er bedre film i mine øjne. "True Grit" var også væsentlig mere underholdende. Så det er ud fra det udgangspunkt at filmen er overvurderet i mine øjne.
Gravatar

#487 MMB 13 år siden

Og så er der jo også The Social Network, som var den bedste film...
Gravatar

#488 Collateral 13 år siden

#487: "The Social Network" var fin, men når ikke "Black Swan" til sokkeholderne i min bog.
Gravatar

#489 MMB 13 år siden

Den bog kan ikke være god så. ;)
Gravatar

#490 Bruce 13 år siden

Jeg mindes ikke Social Network var så skidt.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: