#500: Jeg siger mange tak for den gode og konstruktive tilbagemelding. Det er simpelthen så dejligt at høre at historien giver mening og specielt bliver jeg personligt glad for at redigering og historie bliver fremhævet, da det er her jeg har haft størst indblanding (selvom nu generelt har haft fingrene ret langt nede i gryden på hele produktionen). Med hensyn til musikken, vil jeg ikke som sådan sidde og komme med dårlige undskyldninger, men det var en beslutning fra start at vi skulle have rettigheder til al musik der benyttes. Således er Tainted Lady, der bruges i den indledende scene, og det band der benyttes under diskussionen lokale bands. Det øvrige musik er skabt af min kammerat Martin Gerster. For nogets vedkommende er det blot lavet til filmen, men mange af numrene er også fra vores fælles band Four Flaws of Human Nature. Der er så blevet pillet med at reverse, slowe og andet i numrene. Klaverstykket der kun bruges en enkelt gang mod slutningen er lavet af den mandlige hovedrolle Jonas Jacobi Jensen. Sidst men ikke mindst er musikken under "drømmesekvensen" skabt af mig selv, under mit kunstnernavn (Teeth).
Med hensyn til diskussionen var jeg aldrig selv tilfreds med musikken her, så det giver fin mening for mig at den bliver fremhævet. Nu kom det hele alligevel til at lyde som en undskyldning, men egentlig ville jeg bare fortælle lidt om baggrunden. Jeg er meget glad for din kritik af filmen, og vil dele den i uredigeret form med de øvrige medvirkende på produktionen.
Det var så lidt. :)
Mht. filmens score, så var det også kun de to steder hvor der bruges rockmusik, som jeg ikke brød mig om. Resten af underlægningsmusikken synes jeg er rigtig god og passer perfekt ind i filmens stemning. Hvem har i øvrigt lavet det afsluttende nummer til rulleteksterne ? Det synes jeg nemlig lyder super fedt.
Glæder mig i øvrigt også rigtig meget til at se jeres kommende Zombie projekt. Du må endelig huske at give et heads up, når i har fået lavet filmen færdig. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#511: Det afsluttende nummer er af mit band Four Flaws of Human Nature (sangen hedder "Black Rainbows), men nummeret er desværre ikke rigtig tilgængeligt i sin fulde længde endnu. Men godt at høre at du kan lide det.
Og skal nok holde jer op til date på zombieprojektet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#519: Giver den ikke mening? Kan godt se den er lidt kringlet. Men pointen er at han er blevet lagt for had, ligesom andre popstjerner også er blevet det.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#511 NightHawk 13 år siden
Det var så lidt. :)
Mht. filmens score, så var det også kun de to steder hvor der bruges rockmusik, som jeg ikke brød mig om. Resten af underlægningsmusikken synes jeg er rigtig god og passer perfekt ind i filmens stemning. Hvem har i øvrigt lavet det afsluttende nummer til rulleteksterne ? Det synes jeg nemlig lyder super fedt.
Glæder mig i øvrigt også rigtig meget til at se jeres kommende Zombie projekt. Du må endelig huske at give et heads up, når i har fået lavet filmen færdig. :)
#512 Collateral 13 år siden
Og skal nok holde jer op til date på zombieprojektet.
#513 MMB 13 år siden
#514 Collateral 13 år siden
#515 Collateral 13 år siden
#516 Collateral 13 år siden
#517 Collateral 13 år siden
#518 Collateral 13 år siden
#519 MMB 13 år siden
#520 Collateral 13 år siden