#500: Jeg siger mange tak for den gode og konstruktive tilbagemelding. Det er simpelthen så dejligt at høre at historien giver mening og specielt bliver jeg personligt glad for at redigering og historie bliver fremhævet, da det er her jeg har haft størst indblanding (selvom nu generelt har haft fingrene ret langt nede i gryden på hele produktionen). Med hensyn til musikken, vil jeg ikke som sådan sidde og komme med dårlige undskyldninger, men det var en beslutning fra start at vi skulle have rettigheder til al musik der benyttes. Således er Tainted Lady, der bruges i den indledende scene, og det band der benyttes under diskussionen lokale bands. Det øvrige musik er skabt af min kammerat Martin Gerster. For nogets vedkommende er det blot lavet til filmen, men mange af numrene er også fra vores fælles band Four Flaws of Human Nature. Der er så blevet pillet med at reverse, slowe og andet i numrene. Klaverstykket der kun bruges en enkelt gang mod slutningen er lavet af den mandlige hovedrolle Jonas Jacobi Jensen. Sidst men ikke mindst er musikken under "drømmesekvensen" skabt af mig selv, under mit kunstnernavn (Teeth).
Med hensyn til diskussionen var jeg aldrig selv tilfreds med musikken her, så det giver fin mening for mig at den bliver fremhævet. Nu kom det hele alligevel til at lyde som en undskyldning, men egentlig ville jeg bare fortælle lidt om baggrunden. Jeg er meget glad for din kritik af filmen, og vil dele den i uredigeret form med de øvrige medvirkende på produktionen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg er meget enig med Nighthawk angående "Alene", og synes det er et rigtig godt resultat I er kommet frem til med rimelig få midler. Dog savner jeg et lidt mere dynamisk kameraarbejde, mest i dialogscenerne, som virker lidt stive i det på grund af det det stillestående kamera. En anden ting som gik mig på, var baggrundsstøjen i togscenerne og scenen på parkeringpladsen. Men det kan jo være svært, hvis man ikke har det rette udstyr. Til sidst er der også et par enkelte steder, hvor dialogen virker lidt svag. Ellers er der kun positive ting at sige om resten af filmen, både om skuespil, instruktion, manuskript og cinematografien. Og så er klaverspillet noget fantastisk godt underlægningsmusik.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#502: Tak for tilbagemelding. Lydproblemerne er simpelthen en fejl på de givne optagedage, og er noget af det der irriterer mig selv mest ved det endelige produkt. Lyd er noget der skal være endnu større fokus på næste gang. Med hensyn til stillestående dialoger er det noget jeg skal huske på :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#504: Tænker at lidt flere variationer i vinkler måske også kan give noget. Grunden til at jeg er lidt tilbageholdende med bevægelser er at det tit er hvad der afslører en amatørproduktion (imo), men som nævnt er det næste projekt formentlig en zombiefilm, og der vil det være helt oplagt med mere bevægelighed.
Jeg har endnu ikke prøvet kræfter med selv at lave film, udover [url= stop-motion reklamefilm[/url], som var en skoleopgave, så min erfaring på området er minimalt. Men jeg vil gerne prøve at lave nogle kortfilm engang. Det er bare lige det med tid og udstyr. Jeg er meget spændt på at se, hvad I kan få ud af en zombiefilm.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#506: Ja der er der da bevægelighed for alle pengene i hvert fald. Ej det er meget cool, men er også en sucker for stop-motion. Zombiefilm er i meget tidlig præ-produktion. Håber at kunne filme i starten af næste år.
Jeg beklager i øvrigt at næste placering lader vente på sig. Jeg tror lidt det er den tidligere nævnte ærefrygt overfor de mange som holder af denne film, der gør at jeg har svært ved at tage mig sammen til at beskrive min kærlighed til den.
#501 Collateral 13 år siden
Med hensyn til diskussionen var jeg aldrig selv tilfreds med musikken her, så det giver fin mening for mig at den bliver fremhævet. Nu kom det hele alligevel til at lyde som en undskyldning, men egentlig ville jeg bare fortælle lidt om baggrunden. Jeg er meget glad for din kritik af filmen, og vil dele den i uredigeret form med de øvrige medvirkende på produktionen.
#502 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#503 Collateral 13 år siden
#504 Neranders 13 år siden
Det er så lidt. :) Bare der kommer lidt mere bevægelse i kameraet under dialogerne, så tror jeg det vil hjælpe meget (for mit vedkommende).
"That's rough, buddy."
#505 Collateral 13 år siden
#506 Neranders 13 år siden
Jeg har endnu ikke prøvet kræfter med selv at lave film, udover [url= stop-motion reklamefilm[/url], som var en skoleopgave, så min erfaring på området er minimalt. Men jeg vil gerne prøve at lave nogle kortfilm engang. Det er bare lige det med tid og udstyr. Jeg er meget spændt på at se, hvad I kan få ud af en zombiefilm.
"That's rough, buddy."
#507 Collateral 13 år siden
#508 Collateral 13 år siden
EDIT: Mens man venter kan man evt. skabe sig overblik over de første 30 placeringer her http://poesimedtaender.blogspot.com/2011/05/plads-...
#509 Skeloboy 13 år siden
#510 BN 13 år siden
What Skeloboy said.
Det lyder spændende, Collateral.