Gravatar

#561 Collateral 13 år siden

Og nu en film der overraskede positivt:

"Stargate" anmeldelse
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#562 MOVIE1000 13 år siden

#561 STARGATE FOREVER!!! Nu "SKAL" du igang med Stargate: SG1 serien :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#563 Collateral 13 år siden

#562: Aaaaaaah så var jeg heller ikke gladere for filmen trods alt :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#564 MOVIE1000 13 år siden

#563 Serien er bedre end filmen, der sker mere, hvis man er til sci fiction og action.
Gravatar

#565 Collateral 13 år siden

#564: Hm. Skal overveje det, men jeg er normalvist mest til sci-fi (og delvist også action) i mindre doser.
Gravatar

#566 MOVIE1000 13 år siden

#565 Jeg havde det lidt på samme måde som dig da jeg så Stargate for første gang, men synes at konseptet lød interessant og spændende, og en af mine gamle klassekammerater er selv Stargate fan, så jeg prøvede med sæson 1, og lige siden har universet fanget mig. Stargate Atlantis er også ret underholdene, men tror at man skal være Stargate fan for at holde af den. Stargate Universe har jeg ikke set endnu :)
Gravatar

#567 Collateral 13 år siden

#566: Vil ikke love at det er noget jeg får set, men skal holde det i hukommelsen hvis jeg kommer til at mangle :)
Gravatar

#568 Collateral 13 år siden

Gravatar

#569 Åkepool 13 år siden

Collateral (561) skrev:
Og nu en film der overraskede positivt:

"Stargate" anmeldelse

Fornøjelig læsning, om en af mine "gamle" favoritter. Skal se at få den købt på BD.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#570 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg synes nu også fint om Stargate, men hvor du kritiserer Emmerichs tidligere film, må jeg dog erkende, at jeg rangerer både Moon 44 og Universal Soldier højere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: