Skulle man have lyst til at tjekke ind på min blog, er der i disse dage kommet et nyt segment til kaldet "Beware of Bad Movies". Titlen giver formentlig sig selv, men det handler om at "advare" imod film der er så dybt elendige, at de ikke engang er morsomme. Tjek det gerne ud hvis du lyster. http://poesimedtaender.blogspot.com/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Alt i alt ikke nogen videre anbefalelsesværdig udgivelse.
4/6
Er det mig der misforstår karaktergivningen?
Den er ikke anbefalelsesværdig fordi filmen sucks, men den samlede karakter er et gennemsnit af de øvrige karakterer. Men hvad hjælper det at filmen ser godt ud og lyder endnu bedre, når den nu er pivringe?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#586 Gennemsnit? Den har jeg ikke hørt før... konklusionen er det samlede indtryk af hele udgivelsen vel, og hvis filmen ikke kan anbefales, synes jeg at 4/6 i konklusionen virker meget forkert. I enkelte udgivelse kan billedekvalitet, lydkvalitet samt ekstramateriale hive helhedsindtrykket af selve filmen op eller ned i karakter, men at tage et gennemsnit af de andre karakterer og smide på konklusionen og sige den ikke er anbefalelsesværdig med en 4/6'er påklistret, virker på mig fuldstændigt forkert.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#587: Jeg bestemmer ikke selv den karakter der står under konklusion. Jeg skal bare lave gennemsnit. Så det kan jeg jo ikke gøre så meget ved. Men eftersom filmen får 2 ud af 6, kan jeg ikke skrive at udgivelsen er anbefalelsesværdig imo. Andet kan jeg ikke rigtig sige.
#589: Jeg prøver igen. Jeg vælger ikke den endelige karakter, det er besluttet fra BDlives side at jeg bare skal regne et gennemsnit ud, og husker jeg rigtigt gav det 3,87 eller noget i den stil, og det må så rundes op og det bliver fire. For mig er filmen ubetinget det vigtigste. I øvrigt kan den overordnede karakter jo ikke ændre på at netop filmen stadig får 2/6, så der burde ikke være den store tvivl om kvaliteten af denne.
#581 Åkepool 13 år siden
Jeg er godt tilfreds med alle tre.
#582 Skeloboy 13 år siden
Godzilla og Independence Day er noget pis, synes jeg...mens Stargate liiige går an
#583 Collateral 13 år siden
#584 Collateral 13 år siden
Anmeldelse af "Flipper"
#585 Lord Beef Jerky 13 år siden
Alt i alt ikke nogen videre anbefalelsesværdig udgivelse.
4/6
Er det mig der misforstår karaktergivningen?
#586 Collateral 13 år siden
Den er ikke anbefalelsesværdig fordi filmen sucks, men den samlede karakter er et gennemsnit af de øvrige karakterer. Men hvad hjælper det at filmen ser godt ud og lyder endnu bedre, når den nu er pivringe?
#587 Lord Beef Jerky 13 år siden
#588 Collateral 13 år siden
#589 MMB 13 år siden
Helt enig :)
I min verden så bør filmens kvaliteter alene stå for mindst 50% af karakteren, mens de 3 andre ting bør gælde 50% til sammen. :)
Det ville give Hop en samlet karakter på 3/6, da filmen er til 2/6 og de tekniske kvaliteter til 4/6 (4,33/6). :)
Men sådan rangerer vi jo alle sammen så forskelligt...
#590 Collateral 13 år siden