Gravatar

#601 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg finder dog uden tvivl din anmeldelse af Scarface doven, elendig og ubrugelig hvis du roser filmen =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#602 Collateral 13 år siden

#601: Så skal du nok forberede på lidt af en skuffelse. Ikke at jeg synes at den er noget mesterværk, men synes bestemt heller ikke den er så ringe som det lyder til du synes.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#603 Lord Beef Jerky 13 år siden

Øv... jeg synes den er en rigtig stinker.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#604 Kruse 13 år siden

#603: Du kan selv være en stinker!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#605 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det er jeg ikke! Jeg har været i bad og hos frisøren i dag! Det har Scarface ikke, vel lille Kruse?
Gravatar

#606 Kruse 13 år siden

Med alt det Colombianske coke i blodet har man slet ikke brug for et bad for at fungere!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#607 Collateral 13 år siden

Kruse (606) skrev:
Med alt det Colombianske coke i blodet har man slet ikke brug for et bad for at fungere!

Smack! 4 - 0 til Kruse :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#608 Lord Beef Jerky 13 år siden

I am rubber, you are glue!!!

4-103 til Lord Beef Jerky!
Gravatar

#609 Åkepool 13 år siden

#602 - Hov, har du anmeldt mesterværket "Scarface"? Hvor er anmeldelsen?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#610 Collateral 13 år siden

#609: It's in the works :)

Skriv ny kommentar: