#611: Har set filmen og skrevet anmeldelsen i dag. Nu skal den lige rettes også sendes afsted. Så den dukker sikkert op i løbet af ugen :) Men noget mesterværk synes jeg nu ikke den er.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#615: Hun er nævnt i meget positive vendinger :) Hende, Pfeiffer og Pacino gør et fantastisk arbejde allesammen. Et lille sneak peek (som ikke er korrekturlæst endnu!):
"Elvira spillet af Michelle Pfeiffer og Gina Montana spillet af Mary Elizabeth Mastrantonio er begge meget væsentlige brikker i filmens puslespil. Kendetegnende for begge præstationerne er de to kvindes stærke feminitet, som træder klart igennem. Pfeiffer er ligeså smuk og velspillende som altid, og særligt når man igennem filmen får mulighed for at sammenligne hendes karakter med Mastrantonios, bliver det tydeligt hvor tragisk Elviras fortælling er. Mastrantonio har måske filmens mest følelsesmæssigt umiddelbare rolle, og så meget desto stærkere kommer karakterens udvikling til at fremstå."
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Der sker pt. en masse på min blog, og her kommer det nyeste skud på stammen, en anmeldelsesrække der skal omhandle tv-serier i komedie og særligt sit-com genren. Jeg er meget interesseret i at høre forslag til hvorvidt denne serie skal forblive en del af min nuværende blog, eller om den fortjener en separat. Jeg har også et håb om, med fremtidige anmeldelser i denne "serie", at kunne adskille det opsætningsmæssige udtryk fra de øvrige anmeldelser på bloggen. Alle forslag til såvel serier, som formatmæssige ting høres gerne. Her er foreløbigt en anmeldelse af serien "Star-ving":
God anmeldelse. Jeg kan endda følge dig, i nogle af dine punkter for for filmens svagere sider. Ikke desto mindre vil den, trods sine små svagheder, for mig altid være et mesterværk :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Har gentagne sagt at jeg ikke vil ændre i min top 60, MEN nu er det alligevel sket, og inden vi er færdige med denne gennemgang, vil top 60 være blevet til top 70. Indtil videre er det imidlertid blot en enkelt korrigering der er sket på de tilbageværende pladser. De øvrige forandringer længere nede på listen, forestiller jeg mig at ville frigive på min blog inden top 3 offentliggøres. Således lidt fremtidsnyheder, og så tror jeg i øvrigt jeg vil se om ikke den næste film til listen kan sættes på i løbet af i aften eller i morgen.
#611 Åkepool 13 år siden
#612 Collateral 13 år siden
#613 Åkepool 13 år siden
Det er da tilladt at have en anden mening end mig, men du er selvfølgelig kommet i bad standing hos mig ;)
#614 Collateral 13 år siden
#615 Åkepool 13 år siden
#616 Collateral 13 år siden
"Elvira spillet af Michelle Pfeiffer og Gina Montana spillet af Mary Elizabeth Mastrantonio er begge meget væsentlige brikker i filmens puslespil. Kendetegnende for begge præstationerne er de to kvindes stærke feminitet, som træder klart igennem. Pfeiffer er ligeså smuk og velspillende som altid, og særligt når man igennem filmen får mulighed for at sammenligne hendes karakter med Mastrantonios, bliver det tydeligt hvor tragisk Elviras fortælling er. Mastrantonio har måske filmens mest følelsesmæssigt umiddelbare rolle, og så meget desto stærkere kommer karakterens udvikling til at fremstå."
#617 Collateral 13 år siden
http://poesimedtaender.blogspot.com/2011/08/sit-co...
#618 Collateral 13 år siden
#619 Åkepool 13 år siden
Jeg kan endda følge dig, i nogle af dine punkter for for filmens svagere sider. Ikke desto mindre vil den, trods sine små svagheder, for mig altid være et mesterværk :)
#620 Collateral 13 år siden