Gravatar

#1011 MOVIE1000 15 år siden

hvad er der nu i vejen med færdigretter :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1012 DarkLight 15 år siden

Alt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1013 MOVIE1000 15 år siden

#1012 maden er lavet for en man skal bare varme det, det tager vel 10 min hvis den er frossen
Gravatar

#1014 Skeloboy 15 år siden

#1009 - det er tæt på. Dog sjældent, når jeg har tømmermænd. Men af og til er det også bare pasta og pølser.

#1101 - færdigretter smager ikke særlig godt. Har kun smagt en færdigpizza, som jeg vil kalde for god: Chicagos Towns Deep Pan...færdigretter er kedelige, dårlige og dyre...
Gravatar

#1015 MOVIE1000 15 år siden

#1014 hmm har du prøvet salt og peber :D
Gravatar

#1016 Skeloboy 15 år siden

#1015 - ketchup kan også redde en del færdiglasagner, men det er jo faktisk det samme som at sige, at maden er dårlig, hvis man alligevel skal pøse en masse andet på.
Gravatar

#1017 MOVIE1000 15 år siden

#1016 jeg forstår ikke hvad ketchup redder, ketchup smager jo dårlig nok i forvejen, det smager kun godt til grill og pommes friter. men generelt er alle færdigretter med lasagne dårlige, de bedste forretter jeg kan lide er Brændende kærlighed, biksemad, tomatsuppe på dåse, og nogle enkelte pizzaere (de fleste får jeg brækfornemmelser af) Findus er de værste færdigretter man kan købe for penge.

jeg får sgu lige lyst til en pære nu :)
Gravatar

#1018 lagoni 15 år siden

Brændende kærlighed som færdigret? Bvadr. Generelt bvadr til færdigretter dog. Jeg køber dem en meget sjælden gang og fortryder altid efter første mundfuld. Hvis jeg vil have en blanding af salt, sukker, fedt og kunstige smagsstoffer og generelt vil gå uden om noget der nærer, ville jeg lade kæresten lave mad.

(undskyld skat, du er en dygtig kok!)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1019 Skeloboy 15 år siden

Hehe...men færdigretter er sgu klamme, synes jeg
Gravatar

#1020 Skeloboy 15 år siden

#1018 - helt enig...eller, nu ved jeg ikke om Scherlund er en dygtig kok...

Skriv ny kommentar: