Jeg lavede den uden løg og champignon, fordi jeg ikke gad til at købe det...:)
1 svinemørbrad 1 rød peberfrugt 2 hakkede fed hvidløg 1 pakke cocktailspølser 1 pakke bacon 1 ds hakkede tomater 1/4 l piske fløde 1 tsk Sød chili 2 spsk Paprika Salt og peber Vand Jævning
Steg bacon i ovn(kan også gøres i gryden, hvor man vil lave maden)
Puds mørbraden og skær den i tynde skiver.
Brun kødet, og når det er næsten færdig, tilsæt chili og paprika og hvidløgene. Når det er godt brunet igennem, tilsæt tomat og vand indtil det hele er dækket til.
Simr i 30-40 minutter
Tilsæt fløde, peberfrugt og cocktailspølser, og lad det simre i 10-20 minutter mere. Smag til med salt og peber og jævn det derefter.
Jeg er så vokset op med mos til den slags sammenkogte retter. Som jeg elsker, og som Obersten hader. And since she´s a vegetarian, it pretty much makes me a vegetarian. But I love the taste of a good hamburger.... Sjovt nok spiser hun det med velbehag når det serveres, så det er vidst mere tanken om kød og sovs... Jeg burde egentlig lade hånden opdrage her!!! Nu er hun så gravid, med en konstant kvalme, hvilket betyder at jeg helst ikke må stege eller bruge ovnen... :/
Til aften grillspid og nye kartofler med smørsovs og salt. Hun fik yoghurt.. Pære/banan... Gæt hvad DKSBF så ville have??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ris (som jeg nok før har ytret) regner jeg på lige fod med kold hundebræk med sårskorper, så det er ikke noget der bliver serveret her i hytten mere end 2 gange om året, hvor jeg skal have min apati bekræftet..
Fik et flûte fra svigermor på en halv meter, så det blev proppet med 2 slags ost, salami, hamborgryg, cherrytomater, smør og ketchup og så i ovnen. Et sundt og nærende måltid!
#1041 Skeloboy 15 år siden
1 svinemørbrad
1 rød peberfrugt
2 hakkede fed hvidløg
1 pakke cocktailspølser
1 pakke bacon
1 ds hakkede tomater
1/4 l piske fløde
1 tsk Sød chili
2 spsk Paprika
Salt og peber
Vand
Jævning
Steg bacon i ovn(kan også gøres i gryden, hvor man vil lave maden)
Puds mørbraden og skær den i tynde skiver.
Brun kødet, og når det er næsten færdig, tilsæt chili og paprika og hvidløgene. Når det er godt brunet igennem, tilsæt tomat og vand indtil det hele er dækket til.
Simr i 30-40 minutter
Tilsæt fløde, peberfrugt og cocktailspølser, og lad det simre i 10-20 minutter mere. Smag til med salt og peber og jævn det derefter.
Smid den forstegte bacon i til sidst.
Ris til.
#1042 jessup 15 år siden
#1043 Skeloboy 15 år siden
Men jeg tror måske også, jeg gav det mindre kogetid
#1044 davenport 15 år siden
Sjovt nok spiser hun det med velbehag når det serveres, så det er vidst mere tanken om kød og sovs... Jeg burde egentlig lade hånden opdrage her!!!
Nu er hun så gravid, med en konstant kvalme, hvilket betyder at jeg helst ikke må stege eller bruge ovnen... :/
Til aften grillspid og nye kartofler med smørsovs og salt.
Hun fik yoghurt.. Pære/banan... Gæt hvad DKSBF så ville have??
#1045 Skeloboy 15 år siden
#1046 davenport 15 år siden
#1047 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#1048 Skeloboy 15 år siden
#1049 jessup 15 år siden
#1050 davenport 15 år siden