En af mine venner flytter snart til spanien så vi er et par stykker der skal have lidt at spise i morgen. Meen lidt at drikke er nok i højsædet.
Det skal holdes simpelt: bøffer af amerikansk oksekød, hvide asparges (danske hvis jeg kan skaffe dem til en rimelig pris - for et par uger siden var de til 200 kr. kiloet!) og danske nye kartofler. Der skal sovs til og de andre kræve hjemmelavet bearnaise.
En af mine venner flytter snart til spanien så vi er et par stykker der skal have lidt at spise i morgen. Meen lidt at drikke er nok i højsædet.
Det skal holdes simpelt: bøffer af amerikansk oksekød, hvide asparges (danske hvis jeg kan skaffe dem til en rimelig pris - for et par uger siden var de til 200 kr. kiloet!) og danske nye kartofler. Der skal sovs til og de andre kræve hjemmelavet bearnaise.
Måske en eller andet færdig dessert.
Jeg er ganske sikker på, at jeg købte 300gram for en rund tyver eller deromkring i Fakta i sidste uge. Det kan selvfølgelig så være, de ikke var danske..
#1053 jeg er næsten sikker på at de ikke var danske, men jeg har i hvert fald købt nogle massive fætre fra tyskland - asparges er en af de få grøntsager hvor jo større jo bedre.
Skal til at lave flanksteak, hjemmelavet ovnpomfritter, bagte tomater, salat med honning/senneps-vinagrette og Jensens Whiskeysauce...ville have lavet rødvinssauce, men den billigste rødvin de havde i Brugsen var ca. 50 kr
#1051 MOVIE1000 15 år siden
#1052 jessup 15 år siden
Måske en eller andet færdig dessert.
#1053 Kochie 15 år siden
Jeg er ganske sikker på, at jeg købte 300gram for en rund tyver eller deromkring i Fakta i sidste uge. Det kan selvfølgelig så være, de ikke var danske..
#1054 jessup 15 år siden
#1055 Kochie 15 år siden
#1056 Skeloboy 15 år siden
#1057 Skeloboy 15 år siden
#1058 davenport 15 år siden
#1059 Skeloboy 15 år siden
#1060 davenport 15 år siden