#1080 Keep it simple. Røvmeget muskatnød i bechamelsaucen, og ja, merian + timian (bare gå amok i timian) i kødsaucen. Men det vigtigste er og bliver kvaliteten af de tomater, du bruger i kødsaucen. Du når rigtig langt, bare du har gode, søde tomater med noget saftigt kød.
Mørbrad med tomatpesto i svøb Grønne asparges i svøb Flødestuvet kartofler Byg selv grillspid, min absolutte grill favorit Tomatsalat Spidskålssalat Pølser Smørbar hvidløgsfeta, rør feta med en sjat vand og godt med hvidløg, stilles på køl
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Ud fra tidligere indlæg fra din side, skulle jeg mene, at du alligevel ville afstå fra at spise alt det grønne, der ikke er viklet ind i bacon. Så det er vel til den kvindelige halvdel ^^
#1081 mr gaijin 15 år siden
#1082 Skeloboy 15 år siden
Bechamel-sovsen var som sagt helt fin.
#1083 HelmerJ 15 år siden
#1084 chronaden 15 år siden
Oksehøjreb
Ovnstegte halverede kartofler vendt i lidt krydderi og smør.
Hjemmelavet rødvinssauce
Avocado-Grananæble salat
Ciabatta
Nogle der har nogle gode råd? :|
#1085 HelmerJ 15 år siden
Mørbrad med tomatpesto i svøb
Grønne asparges i svøb
Flødestuvet kartofler
Byg selv grillspid, min absolutte grill favorit
Tomatsalat
Spidskålssalat
Pølser
Smørbar hvidløgsfeta, rør feta med en sjat vand og godt med hvidløg, stilles på køl
#1086 davenport 15 år siden
#1087 Kochie 15 år siden
Ud fra tidligere indlæg fra din side, skulle jeg mene, at du alligevel ville afstå fra at spise alt det grønne, der ikke er viklet ind i bacon. Så det er vel til den kvindelige halvdel ^^
#1088 davenport 15 år siden
#1089 Kochie 15 år siden
#1090 davenport 15 år siden