Gravatar

#1241 jessup 14 år siden

En noget rustik omelet til frokost med lammeculotte (rest fra igår)og forårsløg.

I aften perlehønebryst med hvide asparges kartofler og en sovs af en art.
This is just until June
Gravatar

#1242 knipsknips 14 år siden

1 fod fra Submarine i Odense.. Mmmm god tømmermands mad !
Gravatar

#1243 Skeloboy 14 år siden

Noget godt simpelt mad:

Koteletter i fad med løg og ærter samt vilde ris.

Steg koteletter
Brun løg
Læg i fad mde ærter over.

Kog panden af med bouillon, lidt vineddike og lidt dijon samt krydderi.
Jævn det

Hæld over koteletterne og så i ovnen.
Gravatar

#1244 jessup 14 år siden

En weekend med spisning ude:

Fredag på spansk restuarant (Pintox): fik lidt tapas af forskellig art til forret, kalvekrone med trøffelsauce til hovedret, spansk creme bulee til dessert.

Lørdag på dansk resturant (Tivolihallen): Saltet laks med røget fåreost, brasserede svinekæber i porter, blommetærte.

Søndag: en af mine kollegaer har netop fået noget økologisk nyslagtet dansk lam hjem (har fået et ½ lam i gave)og er inviteret på lammesteg.

This is just until June
Gravatar

#1245 elwood 14 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1246 Skeloboy 14 år siden

Var til bryllup i går, som var superfed...

Der var diverse småsnacks(små frikadeller, kage, pølsehorn) og hjemmebagt brød med hjemmelavet hummus og hjemmelavet tapanade af oliven og en af soltørret tomat.

Aftensmaden var helstegt pattegris og grillet flanksteak, grillede kartofler og masser af tilbehør: mere hjemmebagt brød, bulgursalat, bønnesalat osv osv...

Senere ost med hjemmebagt brød.

Endnu senere - mulligatawny med, ja, hjemmebagt brød...:)
Gravatar

#1247 dyg 14 år siden

Du må gerne sende en mulligatawny opskrift i min retning. Forsøger at huske at få vores køkkenchefs opskrift, men jeg glemmer det konstant.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1248 Skeloboy 14 år siden

Har ikke lige en god mulligatawny-opskrift. Men den her var kogt ind på kyllingeskrog og masser af ben. Generelt var så meget af maden til brylluppet lavet så meget fra bunden som muligt. Hvilken er ganske fedt, når det er så til mange mennesker(95+25 børn)
Gravatar

#1249 DarkLight 14 år siden

Blåbærblinis med laksetartar. Yum!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1250 Skeloboy 14 år siden

#1249 - lyder sgu godt!

Skal i dag have mig et fad med tofler, gulerødder, løg og selleri som lige kommer i ovnen med bouillon og dertil bare nogle deller

Skriv ny kommentar: