Jeg fik en side anbefalet af en ven som hedder thisiswhyyourefat.com.. Det er ikke deciderede opskrifter, men mere bare beskrivelser af retter som folk er kommet på.. Nogle af dem er virkelig langt ude! Men bestemt et kig værd!
Det er laaang tid siden, jeg har lavet noget, der smager så godt:
Har lavet svinekoteletter i soya med vilde og ris og noget grøntsagshalløj til...og det er sidste nævnte, der smagte helt genialt:
Porre, gulerod og hvidløg sauteret i stegefedtet fra koteletterne, og dertil overhældt med lidt risvinseddike, lidt soya og lidt fløde...fucking hell, det var godt :)
I morgen satser jeg på at finde et stort kalkunbryst som skal skæres lidt op, fyldes med pikantost, drysses med timian og salt/peber og så en smut i ovnen. Ellers skal der bare kartofler og brun sovs til. Keep it simple is my motto Ü
#1361 frankdrebin 14 år siden
Og lur mig ikke om man kan få nogle gode idéer ;)
#1362 Skeloboy 14 år siden
#1363 Skeloboy 14 år siden
Har lavet svinekoteletter i soya med vilde og ris og noget grøntsagshalløj til...og det er sidste nævnte, der smagte helt genialt:
Porre, gulerod og hvidløg sauteret i stegefedtet fra koteletterne, og dertil overhældt med lidt risvinseddike, lidt soya og lidt fløde...fucking hell, det var godt :)
#1364 DarkLight 14 år siden
Jeg holder halloween og er ved at lave en afhugget hånd. Resultatet kommer lige om lidt...
#1365 Skeloboy 14 år siden
#1366 davenport 14 år siden
#1367 Kochie 14 år siden
#1368 dyg 14 år siden
#1369 misuma 14 år siden
#1370 Skeloboy 14 år siden
Flødekartofler med porre og marinerede svinekoteletter