Jo jo med mel og purløg da. Den blev god. Plejer lige at vende den halvvejs, så den bliver let brun på begge sider. Er iøvrigt god til at lave ting med æg. Havde engang et forretningskoncept liggende på en kæde der skulle hedde Omlets ´n Stuff, men som alt andet endte den sine dage i en mappe på hylden... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fik e ret fra barndommen - "forloren" beløse fugle (mangel af bedre ord)- kalvekødet skiftet med svinemørbrad. Det må være den bedste måde at bruge dette stykke kød på og jo røget spæk er bedre end bacon!
Så fik alt Helmers snak om sushi mig overtalt, og min møddom blev taget. Jeg må sige at jeg er imponeret. Vi åd en bakke med nogen og treds stykker, og jeg blev mæt på en ny måde. Det er meget let mad. De sidste par stykker blev lidt vammelt, men jeg tror man skal spise det i en form for rækkefølge. Fx. det fede fisk først. Men til en pris på 499,- bliver det en sjælden fornøjelse!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1378 - Måske kan du ikke lide tangen, det kunne jeg heller ikke første gang. Men er der noget sushi ikke har, så er det da en kunstig smag! Når jeg laver det, så er det med friske gode råvarer, og der bliver ikke tilsat alt muligt kunstigt bras. Jeg elsker, elsker, ELSKER det!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1379 har smagt det en gang og det var lige ved at komme så hurtigt op som det kom ned, men jeg tror ikke det var tangen der gjorde det, det var den smag der bredte sig da den fine sushi ting blev skilt ad inden i min mund og alt rodede rundt derinde var der en kunstig og ubehagelig smag, og risene var for gummi agtig, som og de havde brødt grødris der ikke var lavet ordentlig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1371 davenport 14 år siden
Er iøvrigt god til at lave ting med æg. Havde engang et forretningskoncept liggende på en kæde der skulle hedde Omlets ´n Stuff, men som alt andet endte den sine dage i en mappe på hylden... :/
#1372 jessup 14 år siden
#1373 davenport 14 år siden
#1374 jessup 14 år siden
#1375 Skeloboy 14 år siden
En appetizer med blåskimmelost, pepperoni og en eller anden ting mere og hyldeblomst
Forret med bagt torsk, urter og sennepsdressing.
Så en ganerenser - limesorbet.
Hovedret var krondyrsfilet stegt med kanel og rosmarin, sauterede svampe, bagt rødbede med timian, pommes røsti og portvinssauce.
Dessert var tarte tatin med rødvinspærer og hjemmelavet is
#1376 davenport 14 år siden
Men til en pris på 499,- bliver det en sjælden fornøjelse!
#1377 Skeloboy 14 år siden
#1378 MOVIE1000 14 år siden
#1379 dyg 14 år siden
#1380 MOVIE1000 14 år siden