Gravatar

#1381 dyg 14 år siden

Personligt kunne jeg æde sushi-ris herfra og til evigheden. Den dejlige kombination riseddikke, salt og sukker gør risen absolut himmelsk! Naturligvis kan man ødelægge sushi, men så længe risen er ok og fisken er frisk, så er det sgu svært.

Men lad for guds skyld være med at købe de elendige bakker fra Føtex og lignende, det er sgu godt nok kun egnet til en udsultet hund, der absolut skal æde noget for at undgå sultedøden!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1382 knipsknips 14 år siden

Klassisk omelet.

3 æg
4 skiver hamberyg
ost
lille spids salt
Gravatar

#1383 jessup 14 år siden

Var sidste søndag på Falsled kro til et caviar og champagne arangement korte og informative input fra Charles Philipponnat fra Champagne og Jacob Rossini fra Rossini caviar. Helt fremragende var det - ikke det bedste måltid jeg har fået men det mest ekstravagante. Et fantastisk arangement på et meget hyggeligt sted.
This is just until June
Gravatar

#1384 jessup 14 år siden

This is just until June
Gravatar

#1385 davenport 14 år siden

Suppe med 10 slags grøntsager, kød- og melboller, flute til. Er meget mæt!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1386 Skeloboy 14 år siden

Skal have meget nogle venøsteaks med ovnkartofler. Så smider jeg lige lidt tomatpure og fløde på panden efter steaksene er færdige og laver en lille sovs af det.
Gravatar

#1387 Skeloboy 14 år siden

Det blev ganske godt mad. Venøsteaks er jo ikke de bedste kød, men det fik lige kort tid på panden kun, og straks derefter 1/4 l piskefløde, 2 små dåser tomatpure, salt, peber, paprika, sød chili. Dertil små kartofler, der blev kogt, vendt i røget olie og så i ovnen.
Gravatar

#1388 davenport 14 år siden

Vi fik julefrokostrester ovre fra de grå til aften. Nu er jeg allerede træt af julefrokostmad...
Gravatar

#1389 Skeloboy 14 år siden

#1388 - tjo...jeg skal have julefrokost: 26. november, 3 og 4 december, 10 december, 17 december, 23, 24, 25 og 26 december...:S

og så lige 15. januar
Gravatar

#1390 davenport 14 år siden

Stack up med modgift for rødkål og medister ;)

Skriv ny kommentar: