Gravatar

#1541 davenport 14 år siden

Smør er også vigtigere end bacon

SÅ stopper du!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1542 DarkLight 14 år siden

Bager kringle...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1543 HonoDelLoce 14 år siden

Kæresten er i gang med at lave frikadeller, kartofler og brun sovs.. Gammeldags, enkelt og 100% holdbar! Det dufter så godt, at hunden skøjter rundt i sit eget savl ude i gangen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1544 davenport 14 år siden

Deep pan.... og nuggets...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1545 DarkLight 14 år siden

Laver Guiness Meat Pies.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1546 chronaden 14 år siden

#1545 opskrift pls! :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1547 Kochie 14 år siden

Røget dyrekølle
Waldorfsalat rørt med blåskimmelost og fløde
Bornholmske rugkiks
Spinat
Billede
Gravatar

#1548 Skeloboy 14 år siden

jessup (1539) skrev:
Smør er også vigtigere end bacon:) uden at viden præcis hvad filosofien baf "6 om dagen " er ved jeg at antallet skifter fra land til land. Men man skal leve meget usundt hvis det giver mening at udskifte drikkevand med frugterne omsat til f.eks. juice på 500 ml =ca 250 kalorier ekstra om dagen.

Men man kan jo ikke bare drikke vand i stedet for alt andet for at spare på kalorier ;)

Filosofien bag 6 om dagen er vitaminer og mineraler. Et glas juice kan udgøre det for en af de 6.
Gravatar

#1549 Skeloboy 14 år siden

Kochie (1547) skrev:
Røget dyrekølle
Bornholmske rugkiks
Spinat
Billede

Hjemmelavet det hele?...tror måske det skal være foretten til min 30-års...men ved ikke, om det bliver lidt for meget, når der skal være grillet oksemørbrad til hovedret og nøddekurve med frugt og vaniliecreme til dessert
Gravatar

#1550 Kochie 14 år siden

Skeloboy (1549) skrev:
Kochie (1547) skrev:
Røget dyrekølle
Bornholmske rugkiks
Spinat
Billede

Hjemmelavet det hele?...tror måske det skal være foretten til min 30-års...men ved ikke, om det bliver lidt for meget, når der skal være grillet oksemørbrad til hovedret og nøddekurve med frugt og vaniliecreme til dessert

Ikke i nærheden af at være hjemmelavet. Eller. Kiksene var købt og resten blev lavet fra bunden. Det smagte rigtig godt : )
Jeg vil gerne smide en opskrift til det, når jeg engang kan få adgang til den hjemmeside, det ligger på. Den er nede pt.

Skriv ny kommentar: