Gravatar

#1551 jessup 14 år siden

Skeloboy (1548) skrev:
Filosofien bag 6 om dagen er vitaminer og mineraler. Et glas juice kan udgøre det for en af de 6.

Det var retorisk - at det lige skulle være "6" der er ideelt kan der vist diskuteres meget frem og tilbage om.

Skeloboy (1548) skrev:
Men man kan jo ikke bare drikke vand i stedet for alt andet for at spare på kalorier ;)

Igen det står i står i stedet for noget andet feks. 1 sodavand, 1 glas juice og ½ liter mælk = 400 kalorier - så kan du spise 400 kalorier frugt og det er en del eller spare på kalorierne. - men nok om det.
This is just until June
Gravatar

#1552 HelmerJ 14 år siden

Var på Lucca og spise med firmaet

Forret: Risotto med vilde hvidløg, svampe og persille

Hovederet: Bouef Wellington med kartofler, vendt med timian og hvidløg

Smagte godt, men lidt for fint og lidt for lidt.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1553 davenport 14 år siden

men gratis?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1554 HelmerJ 14 år siden

Nej, det er sjældent gratis, men firmaet betalte.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1555 Skeloboy 14 år siden

#1551 - ah ja ok, NU forstår jeg...men jeg har aldrig talt kalorier :), men som du siger: nok om det.

Får en veninde på besøg i dag og skal lave mad. Kan kun komme i tanke om to ting: langsbagte tomater og frisk pasta...men der mangles ligesom lidt der...nogen foreslag?
Gravatar

#1556 dyg 14 år siden

Ost og bacon.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1557 Skeloboy 14 år siden

Det er ellers to gode ting...
Gravatar

#1558 HelmerJ 14 år siden

SPAM SPAM eggs bacon and SPAM
Gravatar

#1559 Stanleys_Odyssey 14 år siden

Wimmie og jeg skal bestemme os for frokost, jeg er til lidt brød og fisk, og Wimmie vil hellere have en salat. Det er vel forskellen på mænd og kvinder, Vi mænd vil spise rå vildlaks sammen med en bjørn som vi lige har sat på plads, og kvinder vil hellere plukke noget grønt ;-)

Wimmies Kommentar : "Mænd!"
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!"
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
Gravatar

#1560 wimmie 14 år siden

Rettelse: Wimmies kommentar: Hvad snakker du om? (indsæt uskyldig smiley)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: