Gravatar

#1561 Stanleys_Odyssey 14 år siden

wimmie (1560) skrev:

Rettelse: Wimmies kommentar: Michael har en lille diller!

Okay så er der krig minipat, det er sku sjofelt at skrive sandheden i dette forum din bitch, jeg ansøger hermed om våbenhvile og muligheden for at søge i eksil. når penis skytset er fremme skal man altid søge i skyttegraven :-)
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!"
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
Gravatar

#1562 Stanleys_Odyssey 14 år siden

total unfair tricks at rette sit indlæg efter jeg har kommenteret, mega nederen tøsetricks, og for at dette skal blive i madånden så køber jeg en stor rød bøf til frokost nu.. grrr.
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!"
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
Gravatar

#1563 wimmie 14 år siden

Ja, prøv lige at sætte tænderne i en stor rød bøf efter at du har været ude og gøre rent efter den kat som jeg kan høre lige har kastet op i køkkenet... :p
Good luck!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1564 Skeloboy 14 år siden

haha, grineren...:)

Det bliver til: frisk spinatpasta med laks, broccoli og revet gulerod i noget fløde/hvidvin og langtidsbagte tomater...de kommer i ovnen nu, så kan de nå at få 4 timer
Gravatar

#1565 Skeloboy 14 år siden

Gravatar

#1566 davenport 14 år siden

Lidt hurtig hjælp: de grå kommer og spiser, og da vi altid får gammeldags oksesteg, kunne jeg godt tænke at variere lidt. Hensynet er den old-grå, der er kræsen, og synes ting som salt og peber er eksotisk... (men han kan få en frikadelle..)
Nogen gode forslag? Jeg kan stort set få fat i alt, fra slagter, fiskehus osv...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1567 davenport 14 år siden

Bump!
Gravatar

#1568 HonoDelLoce 14 år siden

Mener du en variation af oksesteg, eller en helt anden ret? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1569 davenport 14 år siden

er åben for alt...
Gravatar

#1570 HonoDelLoce 14 år siden

Vi prøvede selv dette her pasta-fad med oksekød og bacon i går, og det var en simpel, men ekstremt velsmagende aftensmad..! :)

Vi brugte dog mozarella i stedet for cheddar og udelod squashen, men tilføjede til gengæld noget hvidløg, chili og lidt dild..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: