Rettelse: Wimmies kommentar: Michael har en lille diller!
Okay så er der krig minipat, det er sku sjofelt at skrive sandheden i dette forum din bitch, jeg ansøger hermed om våbenhvile og muligheden for at søge i eksil. når penis skytset er fremme skal man altid søge i skyttegraven :-)
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!" Dr. Strangelove, Or:... (1964)
total unfair tricks at rette sit indlæg efter jeg har kommenteret, mega nederen tøsetricks, og for at dette skal blive i madånden så køber jeg en stor rød bøf til frokost nu.. grrr.
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!" Dr. Strangelove, Or:... (1964)
Ja, prøv lige at sætte tænderne i en stor rød bøf efter at du har været ude og gøre rent efter den kat som jeg kan høre lige har kastet op i køkkenet... :p Good luck!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det bliver til: frisk spinatpasta med laks, broccoli og revet gulerod i noget fløde/hvidvin og langtidsbagte tomater...de kommer i ovnen nu, så kan de nå at få 4 timer
Lidt hurtig hjælp: de grå kommer og spiser, og da vi altid får gammeldags oksesteg, kunne jeg godt tænke at variere lidt. Hensynet er den old-grå, der er kræsen, og synes ting som salt og peber er eksotisk... (men han kan få en frikadelle..) Nogen gode forslag? Jeg kan stort set få fat i alt, fra slagter, fiskehus osv...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1561 Stanleys_Odyssey 14 år siden
Okay så er der krig minipat, det er sku sjofelt at skrive sandheden i dette forum din bitch, jeg ansøger hermed om våbenhvile og muligheden for at søge i eksil. når penis skytset er fremme skal man altid søge i skyttegraven :-)
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#1562 Stanleys_Odyssey 14 år siden
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#1563 wimmie 14 år siden
Good luck!
#1564 Skeloboy 14 år siden
Det bliver til: frisk spinatpasta med laks, broccoli og revet gulerod i noget fløde/hvidvin og langtidsbagte tomater...de kommer i ovnen nu, så kan de nå at få 4 timer
#1565 Skeloboy 14 år siden
#1566 davenport 14 år siden
Nogen gode forslag? Jeg kan stort set få fat i alt, fra slagter, fiskehus osv...
#1567 davenport 14 år siden
#1568 HonoDelLoce 14 år siden
#1569 davenport 14 år siden
#1570 HonoDelLoce 14 år siden
Vi brugte dog mozarella i stedet for cheddar og udelod squashen, men tilføjede til gengæld noget hvidløg, chili og lidt dild..