Grillede for første gang i går: Flanksteak Hakkebøf med Tex Mex ost mikset i ciabatta med mere ost Kartoffelsalat med ret mange grøntsager i Baconomviklet asparages Det var udemærket at lægge fra med, der kommer nok en del grillaftener denne sommer...også...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ved ikke om det er fordi, du har en spindoktor til at hjælpe med beskrivelserne af maden du indtager, eller får du bare aldrig flæskesteg med sovs og den slags, "almindeligt mad" ???
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Ved ikke om det er fordi, du har en spindoktor til at hjælpe med beskrivelserne af maden du indtager, eller får du bare aldrig flæskesteg med sovs og den slags, "almindeligt mad" ???
Jo da, jeg spiser forholdsvist ensartet mad om vinteren. Dvs. massere af svinekød og rodfrugter i forskellige varianter. Men om sommeren og i perioder får den lidt mere gas og de mest spænende indslag jeg kommer med her på siden er da også hvad jeg spiser på resturanter eller hos andre. Det i #1586 fik jeg hos en kollega.
Vi har alle sammen pisse ondt i maven, så i dag har vi fået en tomatsuppe lavet af mange forskellige grøntsager, for lige at komme ovenpå. Nu skal vi ha en æggekage med the works for at stabilisere det hele..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1581 Skeloboy 14 år siden
#1582 jessup 14 år siden
Mandag var det winemarkes dinner på Nouvel(skide godt)
Tirsdag :102 fra grillen
Onsdag :sushi
Torsdag :Indisk
Lørdag :Tappas - Pintox(ganske udemærket)
#1583 Skeloboy 14 år siden
Torskefilet i hvidvin
Ris, der lige kommer på panden sammen med gulerod, chili, rød pberfrugt, hvidløg og lidt soja, så det ikke bliver alt for tørt.
#1584 Muldgraver 14 år siden
#1585 davenport 14 år siden
Flanksteak
Hakkebøf med Tex Mex ost mikset i
ciabatta med mere ost
Kartoffelsalat med ret mange grøntsager i
Baconomviklet asparages
Det var udemærket at lægge fra med, der kommer nok en del grillaftener denne sommer...også...
#1586 jessup 14 år siden
ovnstegte lamme culotter med nye kartofler vendt i persille og citron dertil tomatsalat. Dessert var en rabarber/jordbær trifli.
#1587 HelmerJ 14 år siden
Lyder godt nok lækkert
#1588 jessup 14 år siden
Jo da, jeg spiser forholdsvist ensartet mad om vinteren. Dvs. massere af svinekød og rodfrugter i forskellige varianter. Men om sommeren og i perioder får den lidt mere gas og de mest spænende indslag jeg kommer med her på siden er da også hvad jeg spiser på resturanter eller hos andre. Det i #1586 fik jeg hos en kollega.
#1589 davenport 14 år siden
Nu skal vi ha en æggekage med the works for at stabilisere det hele..
#1590 jessup 14 år siden
Sovs af knuste korriander frø, chillipaste, fond, østersovs - jævnet.
ris
bacon af spegeskinke i mindre stykker drysset over.