Og så har jeg fået en 15 l suppegryde samt lagt billet ind på en røremaskine med kødhakker og pølseting og en skæremaskine...og lidt mere, som jeg har glemt lige nu...
Og så har jeg fået en 15 l suppegryde samt lagt billet ind på en røremaskine med kødhakker og pølseting og en skæremaskine...og lidt mere, som jeg har glemt lige nu...
Er det noget du har fåe/fårt gratis? Du kan lave uendelige mange ting på det monstrum - især julefrokosten ser ud til at blive et hit i dit hjem kommende jul:)
Har fri disse dage men skal stadig en del denne uge og har derfor lavet en røvfuld frikadeller til lidt nem opvarming. De blev dog de mest kedelige jeg endnu har lavet.
Til frikadellerne:
forkogte gulerødder og kartofler ovnbagt med lidt olie og lidt Banjuls eddike, bagt ved lav temperatur og fik 20 min. til sidst med højere varme og lidt hidløgsmør.
Dampet broccoli.
Hvis der er nogen der har meget erfaring med dampning og dampgryder såskriv lige et par ord. Overvejer at købe en form for dampgryde - dog nok førs en asparges koger.
Ja. Min farmors søster har ryddet op, så fård et gratis. Der er også nogle flere ting, men kan sgu ikke huske hvad. Jeg får også en masse Madame Blå-ting, men det er jo kun til pynt.
Plus jeg har været hos en kammerat og hente en fødselsdagsgave...
#1601 DarkLight 14 år siden
- Brug mindre gær og lad det hæve mere. Gerne natten over.
- Ælt meget mere end du tror.
#1602 Skeloboy 14 år siden
Skal det så stå i køleskabet natten over?
#1603 DarkLight 14 år siden
Jeg har lavet dette meget på det sidste, og bliver rigtig godt
http://signesmad.dk/no-knead-bread/bagv%C3%A6rk/
#1604 jessup 14 år siden
Ribbesteg gnedet med salt
hvide asparges
kartofler
tomatsalat
Fik et røvertilbud på 7 retter på Kokkeriet og skal have bestilt bord en af dagene - jeg glæder mig.
#1605 jessup 14 år siden
Ovnstegt kylling
Hvideasparges og grønne bønner
Bagekartofler
Tomater bagt med tomateddike, solsikkerkerner, lidt oregano og rapsolie.
Sovs
#1606 Skeloboy 14 år siden
#1607 jessup 14 år siden
Er det noget du har fåe/fårt gratis? Du kan lave uendelige mange ting på det monstrum - især julefrokosten ser ud til at blive et hit i dit hjem kommende jul:)
Har fri disse dage men skal stadig en del denne uge og har derfor lavet en røvfuld frikadeller til lidt nem opvarming. De blev dog de mest kedelige jeg endnu har lavet.
Til frikadellerne:
forkogte gulerødder og kartofler ovnbagt med lidt olie og lidt Banjuls eddike, bagt ved lav temperatur og fik 20 min. til sidst med højere varme og lidt hidløgsmør.
Dampet broccoli.
Hvis der er nogen der har meget erfaring med dampning og dampgryder såskriv lige et par ord. Overvejer at købe en form for dampgryde - dog nok førs en asparges koger.
#1608 davenport 14 år siden
#1609 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg biksede også lige min hjemmelavede karry-lasagne sammen.. Det var (som sædvanligt) et hit ! ;)
#1610 Skeloboy 14 år siden
Ja. Min farmors søster har ryddet op, så fård et gratis. Der er også nogle flere ting, men kan sgu ikke huske hvad. Jeg får også en masse Madame Blå-ting, men det er jo kun til pynt.
Plus jeg har været hos en kammerat og hente en fødselsdagsgave...
Le Creuset-pande