Lidt aprpopos mad skal på Plan B om lidt og have et par øl og de kommer til at smage godt da det efterhånden er adskillige uger siden jeg har fået noget med % i.
Jeg har prøvet lidt forskellige og Knorrs pulverversion(decideret færdig fonds ikke medregnet) er min favorit - idag prøves Irmas. Karolines må prøves i fremtiden. Som skeloboy nævner er det ikke svært at lave en selv, men jeg åbner ikke en flaske vin til sovs hvis ikke jeg har tænkt at drikke den til maden - men måske jeg skulle nøjes med en prisbasker vin fra Lidl.
#321 jessup 15 år siden
kartofler
gulerødder
kylling
Lidt aprpopos mad skal på Plan B om lidt og have et par øl og de kommer til at smage godt da det efterhånden er adskillige uger siden jeg har fået noget med % i.
#322 jessup 15 år siden
#323 chronaden 15 år siden
rejer og mayo til tømmermænd?... du er tovlig
#324 tiany 15 år siden
#325 davenport 15 år siden
Trænger til noget lækkert..
#326 Skeloboy 15 år siden
I aften bliver det oksebøf...enten med kartoffelsalat eller med ovnkartofler og en hurtig rødvinssauce...
#327 jessup 15 år siden
#328 jessup 15 år siden
#329 davenport 15 år siden
#330 jessup 15 år siden
Som skeloboy nævner er det ikke svært at lave en selv, men jeg åbner ikke en flaske vin til sovs hvis ikke jeg har tænkt at drikke den til maden - men måske jeg skulle nøjes med en prisbasker vin fra Lidl.