Gravatar

#321 jessup 15 år siden

salat
kartofler
gulerødder
kylling

Lidt aprpopos mad skal på Plan B om lidt og have et par øl og de kommer til at smage godt da det efterhånden er adskillige uger siden jeg har fået noget med % i.
This is just until June
Gravatar

#322 jessup 15 år siden

Har lidt tømmermænd og skal til at nyde en rejemad med hjemmelavet Kapers mayonnaise
This is just until June
Gravatar

#323 chronaden 15 år siden

rejer og mayo til tømmermænd?... du er tovlig
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#324 tiany 15 år siden

Ja den tømmermænds opskrift får han lov at behold for sig selv. Jeg kan slet ikke forestille mig at spise rejer, kapers og mayo med tømmermænd :S
Valar morghulis
Gravatar

#325 davenport 15 år siden

Tænker også meget over hvad jeg skal indtage i dag, da jeg også røg rundt igår..
Trænger til noget lækkert..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#326 Skeloboy 15 år siden

Har lavet mig en hurtig tunmousse til morges med iceberg og tomater...

I aften bliver det oksebøf...enten med kartoffelsalat eller med ovnkartofler og en hurtig rødvinssauce...
Gravatar

#327 jessup 15 år siden

Det gled nu meget godt ned - blød mad uden kanter.
This is just until June
Gravatar

#328 jessup 15 år siden

#326 jeg afviger en anelse - Rib eye, nye kartofler, gulerødder, asparges, salat og rødvinssovs (færdiglavet dog).
This is just until June
Gravatar

#329 davenport 15 år siden

Den rødvinssovs fra Karolines er også uforlignelig god.. Jeg kunne drikke den med sugerør! (Hvilket er forekommet!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#330 jessup 15 år siden

Jeg har prøvet lidt forskellige og Knorrs pulverversion(decideret færdig fonds ikke medregnet) er min favorit - idag prøves Irmas. Karolines må prøves i fremtiden.
Som skeloboy nævner er det ikke svært at lave en selv, men jeg åbner ikke en flaske vin til sovs hvis ikke jeg har tænkt at drikke den til maden - men måske jeg skulle nøjes med en prisbasker vin fra Lidl.

This is just until June

Skriv ny kommentar: