Uh, ja. Trilliard bøf... Med store stykker knasende løg i?? Slurp!!!
Vi havde nogle venner da jeg var lille, og hjemme hos dem hed det tusind-bøf. Så da de skulle spise hos os, ville de ikke ha noget, da de ikke kunne lide millionbøf... O.o
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
En saftig kotelet af svin - stegt. Nye danske kartofler og gulerødder med kold smør. Tomatsalat - (gode smagfulde tomater så med en helt almindelig rødvinseddike - nam) Grønne asparges - gode fede friske.
Tak for rådet jeg er inde på lidt af det samme da jeg vender dem 2 gange. I øvrigt også noget jeg gør med ande bryster. Har en kortelet mere som skal spises en af dagene - jeg prøver din fremgangs måde med hensyntagen til tykkelse.
Jeg har selv købt den i Irma og så det rigtigt nok i deres tilbudsblad. Jeg kigger lidt efter den - de koster 200 normalt i Irma og 200-250 kr. andre steder.
Jeg har selv købt den i Irma og så det rigtigt nok i deres tilbudsblad. Jeg kigger lidt efter den - de koster 200 normalt i Irma og 200-250 kr. andre steder.
Tak. Den eneste danske webside jeg har fundet den på er denne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Der vist engang en der i denne tråd anbefalede sådan en slags palet med hul i til at røre/ælte dej. Tror det er sådan en her, men er der nogen der ved hvad den egentlig hedder?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1631 Skeloboy 14 år siden
Skal selv have millionbøf i dag...sådan en rigtig oldschool en...
#1632 davenport 14 år siden
Vi havde nogle venner da jeg var lille, og hjemme hos dem hed det tusind-bøf. Så da de skulle spise hos os, ville de ikke ha noget, da de ikke kunne lide millionbøf... O.o
#1633 Skeloboy 14 år siden
#1634 jessup 14 år siden
En saftig kotelet af svin - stegt.
Nye danske kartofler og gulerødder med kold smør.
Tomatsalat - (gode smagfulde tomater så med en helt almindelig rødvinseddike - nam)
Grønne asparges - gode fede friske.
Når råvarene er i orden skal det være enkelt.
#1635 DarkLight 14 år siden
I øvrigt kan jeg anbefale at intervalstege alle bøffer. Specielt koteletter som hurtig kan blive lidt tørre, er en helt anden saftig oplevelse.
1-2 minutter på hver side.
5 minutters hvil.
1-2 minutter på hver side.
Alt efter hvor stor kødet er.
#1636 jessup 14 år siden
#1637 jessup 14 år siden
http://campadre.dk/campaigns/235-carl-victor/?utm_...
#1638 DarkLight 14 år siden
Tak. Den eneste danske webside jeg har fundet den på er denne.
#1639 lagoni 14 år siden
#1640 jessup 14 år siden
http://www.google.dk/search?hl=da&q=hulske&...