Gravatar

#1741 DarkLight 14 år siden

Jeg har de sidste 3 uger været på udkig efter en god appetizer. Sådan en man går og spiser af, mens man går og laver mad og drikker rødvin.

Testet:
- Dadler med fyldt blåskimmelost og skinke
- Nøddemix med chipotlepulver, lime og rørsukker.
- Bourbon Peacans.

Synes dog ikke rigtig, det har været et hit. Nogle der har gode bud?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1742 davenport 14 år siden

En pose Kims Snack Chips?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1743 jessup 14 år siden

Stegt flæsk med persillesovs skal jeg helst have mindst 4-5 gange om året og det kan være en trist oplevelse nogle steder (ovstegt flæsk, dårlige kartofler, for fersk persile sovs mm.). Jeg var Hos Kim for første gang i går og det er den bedste flæsk jeg har fået på resturant i mands minde - tykke pandestegte stykker med nye(ere) kartofler og god sovs. Kan bestemt anbefales til en herreaften. De har ingen hjemmside men den ligger på Nørre Farimagsgade.

#1741 - flæskesvær:)
This is just until June
Gravatar

#1744 jessup 14 år siden

Skeloboy Hvordan gik middagen i #1718?

Jeg fik bekræftet at jeg gjorde et godt køb da jeg jeg fiskede et ribeye stykke op af en disk med fileter på tilbud - kostede 100 kr. kiloet for dansk ribeye og har lige spist en 300 gram satan i en rigtig god kvalitet - tør, mør og velsmagende - har lov at være heldig en gang i mellem.
This is just until June
Gravatar

#1745 dyg 14 år siden

#1744 - Nu er Skeloboy jo ikke på filmz længere (midlertidigt eller ej), men jeg skulle hilse og sige, at middagen ikke har fundet sted endnu :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1746 jessup 14 år siden

dyg (1745) skrev:
#1744 - Nu er Skeloboy jo ikke på filmz længere (midlertidigt eller ej), men jeg skulle hilse og sige, at middagen ikke har fundet sted endnu :)

Hvorfor er han her ikke mere?
This is just until June
Gravatar

#1747 HelmerJ 13 år siden

Han posted i en tråd at han tog en pause fra Filmz
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1748 Skeloboy 13 år siden

jessup (1744) skrev:
Skeloboy Hvordan gik middagen i #1718?

Middagen er ikke blevet lavet endnu...de to andre kan ikke finde en dato...men det er faktisk ok, for den er nok lidt efterårsagtig :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#1749 jessup 13 år siden

Skeloboy (1748) skrev:
Middagen er ikke blevet lavet endnu...de to andre kan ikke finde en dato...men det er faktisk ok, for den er nok lidt efterårsagtig :)

Lyder godt

Et simpelt men skidegodt aftenmåltid:

ribbensteg stegt perfekt (meget svagt rosa)
sovs
kartofler
Rosenkål og blomkål stegt meget hårdt.
This is just until June
Gravatar

#1750 jessup 13 år siden

Ribeye
Tomatsalat med kryddereddike og massere af løg og hvidløg.
Ovnstegte kartofler i megen olie - så Rivercottage forleden og fik lyst til ovnstegte kartofler. Fad med 1-2 mm oparmet olie og let kogte ridsede kartofler i ovnen i 30 min og guf. Prøvede mig med 1/4 røget olie men havde ingen mærkbar effekt men den jeg har er også kun en anelse røget. Salt og timian til sidst.
Stegt blomkål med hvidløg og spinat.
Fiskede en karrysovs lavet på kylling op af fryseren men den var lidt spildt da kartoflerne fungerede perfekt også uden dips.
This is just until June

Skriv ny kommentar: