#1750 - hvis du gerne vil have en røget smag til toflerne, kan jeg anbefale røget havsalt
Jeg har det og det bliver brugt næste gang - skulle lige se om denne olie var til noget. Meeeen så er der også liquid smoke - jeg tror sgu jeg skal købe det hjem:)
Jeg tror det er først gang jeg selv laver stegt flæsk og persillesovs og det var ikke svært at lave det godt- enste minus var at jeg krydderede flæsket lidt for meget.
Skar 1-2 cm tykke stykker flæsk af ribbensteg - de skal have 10-12 min på hver side og de skal steges på sværen i nogle minutter. Det er essentielt at stykkerne ikke bliver for tørre og helt slemt trævlede.
Sovsen var helt enkelt og mere smag til basissovsen kan tilføres en anden gang, men kartoffelvand med svinefond gav lidt ekstra.
#1751 Skeloboy 13 år siden
#1752 chronaden 13 år siden
#1753 jessup 13 år siden
Jeg har det og det bliver brugt næste gang - skulle lige se om denne olie var til noget. Meeeen så er der også liquid smoke - jeg tror sgu jeg skal købe det hjem:)
#1754 jessup 13 år siden
Skar 1-2 cm tykke stykker flæsk af ribbensteg - de skal have 10-12 min på hver side og de skal steges på sværen i nogle minutter. Det er essentielt at stykkerne ikke bliver for tørre og helt slemt trævlede.
Sovsen var helt enkelt og mere smag til basissovsen kan tilføres en anden gang, men kartoffelvand med svinefond gav lidt ekstra.
#1755 davenport 13 år siden
#1756 HonoDelLoce 13 år siden
Bacon-bund??
#1757 davenport 13 år siden
#1758 Slettet Bruger [4166114834] 13 år siden
Var der ost indblandet også?
#1759 davenport 13 år siden
#1760 Slettet Bruger [4166114834] 13 år siden
Jeg tror sagtens vi kan lave mad sammen... og dø inden vi bliver 40.