Gravatar

#1751 Skeloboy 13 år siden

#1750 - hvis du gerne vil have en røget smag til toflerne, kan jeg anbefale røget havsalt
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#1752 chronaden 13 år siden

#1750 Rivercottage ftw :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1753 jessup 13 år siden

Skeloboy (1751) skrev:
#1750 - hvis du gerne vil have en røget smag til toflerne, kan jeg anbefale røget havsalt

Jeg har det og det bliver brugt næste gang - skulle lige se om denne olie var til noget. Meeeen så er der også liquid smoke - jeg tror sgu jeg skal købe det hjem:)
This is just until June
Gravatar

#1754 jessup 13 år siden

Jeg tror det er først gang jeg selv laver stegt flæsk og persillesovs og det var ikke svært at lave det godt- enste minus var at jeg krydderede flæsket lidt for meget.

Skar 1-2 cm tykke stykker flæsk af ribbensteg - de skal have 10-12 min på hver side og de skal steges på sværen i nogle minutter. Det er essentielt at stykkerne ikke bliver for tørre og helt slemt trævlede.

Sovsen var helt enkelt og mere smag til basissovsen kan tilføres en anden gang, men kartoffelvand med svinefond gav lidt ekstra.
This is just until June
Gravatar

#1755 davenport 13 år siden

Lavede en monster lasange i aftes. Topping var et tykt lag Bacon. Det bliver ikke bedre!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1756 HonoDelLoce 13 år siden

davenport (1755) skrev:
Lavede en monster lasange i aftes. Topping var et tykt lag Bacon. Det bliver ikke bedre!

Bacon-bund??
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1757 davenport 13 år siden

Nej på toppen... (as in: topping..) ;)
Gravatar

#1758 Slettet Bruger [4166114834] 13 år siden

davenport (1755) skrev:

Var der ost indblandet også?
Gravatar

#1759 davenport 13 år siden

2 lag og hvid sovs!! ;D
Gravatar

#1760 Slettet Bruger [4166114834] 13 år siden

davenport (1759) skrev:
2 lag og hvid sovs!! ;D

Jeg tror sagtens vi kan lave mad sammen... og dø inden vi bliver 40.

Skriv ny kommentar: