Jeg har bare nogle oksemedalioner fra juli, og kom i tvivl om de stadig duede. Synes bare det er sært at det kan blive dårligt på frost. I min verden burde det kunne holde sig i 1000 år, lidt som mammut!
Men tak :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har været syg idag og kan ikke smage det vilde - stegt andebryst(hvad jeg havde indedørs), ovnbagt bladselleri og paprika med en god sjat olie, ½ dampet porre og lidt kogt kartofler og gulerødder med lidt kold smør. Har en del fonder og restsovse i fryseren der kunne have peppet det lidt op men gad ikke rigtig.
fandt på noget nyt (for mig) Jeg havde købt en plain medister i REMA til 12 kr. og siden jeg er den eneste der spiser det, gav det anledning til eksperiment. Så jeg stegte den i sukker med 2 æbler og noget honeysmoked bbq sovs til den var gylden. Så i ovnen sammen med en ribbensteg, så der var dømt sulefad! Det smagte fanme godt. Jeg fik Obersten til at smage, og selv hende, en medisterforskrækket kvinde (ja, med 2 børn!!) kunne lide det.. Så succes :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1871 davenport 13 år siden
#1872 HelmerJ 13 år siden
#1873 HelmerJ 13 år siden
Bagværk
Bagværk, fedtholdigt: 2-3 mdr.
Bagværk, magert: 4-5 mdr.
Frugt og grønsager
Frugt: 10-12 mdr.
Grønsager: 6-12 mdr.
Kød
Kalvekød: 6-8 mdr.
Lamme- og fårekød: 10 mdr.
Svinekød, magert: 6 mdr.
Svinekød, fedt: 3 mdr.
Hakket kød: 4 mdr.
Røget kød, f.eks. hamburgerryg: 4-6 mdr.
Fisk
Fisk, mager: 3-6 mdr.
Fisk, fed: 2-3 mdr.
Fiskefars: 1-2 mdr.
Gravet og røget fisk: 3-4 uger
Fjerkræ og æg
Fjerkræ, magert: 8-10 mdr.
Fjerkræ, fedt: 5 mdr.
Hele æg og blommer: 6 mdr.
Æggehvider: 8 mdr.
Mejeriprodukter
Mælkeprodukter: 3 mdr.
Ost: 3-4 mdr.
#1874 davenport 13 år siden
Men tak :)
#1875 Skeloboy 13 år siden
#1876 HelmerJ 13 år siden
#1877 davenport 13 år siden
#1878 Skeloboy 13 år siden
#1879 jessup 13 år siden
#1880 davenport 13 år siden
Jeg havde købt en plain medister i REMA til 12 kr. og siden jeg er den eneste der spiser det, gav det anledning til eksperiment.
Så jeg stegte den i sukker med 2 æbler og noget honeysmoked bbq sovs til den var gylden. Så i ovnen sammen med en ribbensteg, så der var dømt sulefad! Det smagte fanme godt. Jeg fik Obersten til at smage, og selv hende, en medisterforskrækket kvinde (ja, med 2 børn!!) kunne lide det.. Så succes :D