Ville igen lave medister, men jeg havde set forkert på pakken... Kyllinge-medister!!?? Den kostede 15 kr. men røg lige i skralderen. Det er jo sygt! Godt jeg havde en back up i fryseren!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det bliver til noget suppe i dag med gulerod, porre, kartoffel og jordskokker. Skal lige prøve en krydderiblanding, jeg har gået også(løg, havsalt, hvidløg, merian, rosmarin, timian, oregano, ramsløg, salvie og oregano). Tror det passer fint til sådan en suppe.
Med Bacon-drys, men det er vel en selvfølge?
I morgen tror jeg dæleme, at vi skal have medister, æbleflæsk og rugbrød. Sådan en god slagter-medister!
Jeg synes det er for mærkeligt. Ligesom kalkunbacon (uden stort B!) Det kan også blive for hippieagtigt for min smag. I en tarm propper man svin i, kylling bruges til nuggets og McChicken!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#2191 DarkLight 11 år siden
125 gram ris
1/2 tsk salt
1 liter mælk
Hæld i en fugtet so, sæt i ovn ved 130 grader, rør hver halve time, til det har fået 2 1/2 time. Velbekomme.
#2192 HelmerJ 11 år siden
#2193 jessup 11 år siden
Det bliver sikkert varme mere møre og mindre syrlige:)
#2194 davenport 11 år siden
#2195 davenport 11 år siden
Den kostede 15 kr. men røg lige i skralderen. Det er jo sygt!
Godt jeg havde en back up i fryseren!
#2196 Skeloboy 11 år siden
Med Bacon-drys, men det er vel en selvfølge?
I morgen tror jeg dæleme, at vi skal have medister, æbleflæsk og rugbrød. Sådan en god slagter-medister!
#2197 dyg 11 år siden
#2198 davenport 11 år siden
Det kan også blive for hippieagtigt for min smag. I en tarm propper man svin i, kylling bruges til nuggets og McChicken!
#2199 jessup 11 år siden
Vin var fra:
Hessische Staatsweingüter Kloster Eberbach
Dronning og østers
2009, Riesling Brut, Rheingau Sekt B.A.
Forret:
Steg pighvar, hummer, hummer sauce og butterdejs kiks.
Pocheret torsk, hestebønner og sauce hollandaise.
2011, Riesling Kabinett Trocken, Crescentia, Erbacher Marcobrunn, Rheingau
Hovedret:
Tørmodnet dansk entrecote(+8 højreb aka the shit - super smag)steg jordskok, bagt løg, selleri pure og sauce bordelaise
2003, Spätburgunder Auslese Trocken, Assmanshäuser Höllenberg, , Rheingau
Dessert:
Citron fromage med passionsfrugt
2005, Riesling Auslese, Hochheimer Domdechanet, Rheingau
Efter maden:
2011, Riesling Kabinett, Rauenthaler, Rheingau
#2200 dyg 11 år siden
- Kaos ved udleveringsstedet, heldigvis fik vi vores efter "kun" 1½ times venten.
- Der var ingen instruktioner med til maden, så man skulle gætte sig frem til, hvad der manglede tilberedning.
- Halvdelen af vores jomfruhummere var direkte dårlige, og de andre var ikke blevet tilberedt nok.
- Helt generelt drøn-hamrende kedelig mad, hvor kun en skaldyrs-salat og en kartoffel-ret var værd at spise.