Obersten er lige ovre at handle, så jeg ved ikke hvad vi skal have, men vi skal til at leve sundt fra i dag, så sundt bliver det. Men lørdag grillede vi jomfruhummer, og det smagte fantastisk!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
ja min synes åbenbart ikke at jeg skulle have frækkedeller til aftensmad så jeg måtte hen til fryseren og tage en færdgilavet grønsags lasagne:( men hun havde dog kogt broculi til mig:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Har nu levet af basmattris med stir-fry sauce i 4 dage...ikke at jeg klager, det smager fint og vi får sandelig brugt den wok vi fik i bryllupsgave...men hvor har jeg dog lyst til en pizza eller en god bøf med det hele - gerne en engelsk bøf...eller lammebøffer med masser af hvidløg :p~
Øv, hvor jeg hader at være fattig - og så er det kun den 10. :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#445 . en hjemmelavet pizza er dog ikke dyr: mel, gær, olie, løg, hvidløg, tomatsnask og mozarella...det smager helt fint også uden fyld...man skal bare lige lave det rigtigt:)...og lidt rødvin også...
Og en tomatsauce med pasta til kan man også sagtens, bare lige for lidt afveksling:)
Jeg spiser makrelmadder, selv om jeg mest af alt har lyst til det samme som i går nemlig en burrito (fra The Taco Shop). Det får jeg altid, når jeg er på besøg hos min farmor, og traditionen tro får jeg halvdelen af hendes med hjem. Men den spiste jeg til frokost... :/
#446 Hehe...ja, det er sandt - og det smager godt :) Dog har vi aftalt kun at spise hvad vi har i huset - vi har også masser af kød i fryseren - i et stykke tid. Naturligvis må vi handle brød, pålæg, mælk osv. men vi har ca. 2000 kr resten af måneden - og bruger ca. 2500 på benzin alene :(
kærlighed og kildevand (eller i hvert fald kærlighed og cola) er godt mend et mætter ikke...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#441 MOVIE1000 15 år siden
#442 Skeloboy 15 år siden
I lørdags lavede jeg dog en frokostpizza, men det er jo også pisselet.
I dag bliver det spaghetti bolognese, som jeg nok også skal have i morgen så:)
Men jeg har en god parmeggiano reggiano fra Irma...og det gør jeg alting meget bedre.
#443 davenport 15 år siden
Men lørdag grillede vi jomfruhummer, og det smagte fantastisk!!
#444 MOVIE1000 15 år siden
#445 wimmie 15 år siden
Øv, hvor jeg hader at være fattig - og så er det kun den 10. :(
#446 Skeloboy 15 år siden
Og en tomatsauce med pasta til kan man også sagtens, bare lige for lidt afveksling:)
#447 Highland Park 15 år siden
Jeg spiser makrelmadder, selv om jeg mest af alt har lyst til det samme som i går nemlig en burrito (fra The Taco Shop). Det får jeg altid, når jeg er på besøg hos min farmor, og traditionen tro får jeg halvdelen af hendes med hjem. Men den spiste jeg til frokost... :/
#448 MOVIE1000 15 år siden
#449 DarkLight 15 år siden
Så kan du da lige så godt købe en "almindelig" pizza.
#450 wimmie 15 år siden
Hehe...ja, det er sandt - og det smager godt :)
Dog har vi aftalt kun at spise hvad vi har i huset - vi har også masser af kød i fryseren - i et stykke tid. Naturligvis må vi handle brød, pålæg, mælk osv. men vi har ca. 2000 kr resten af måneden - og bruger ca. 2500 på benzin alene :(
kærlighed og kildevand (eller i hvert fald kærlighed og cola) er godt mend et mætter ikke...