Mandag: Kylling med grøntsager og ris (kun til mig, kæresten spiser ud)
Tirsdag: Kylling i svøb og hvidkålssalat med tahindressing
Onsdag: Spise ude
Torsdag: Pasta med grøntsager og tomatsovs
Fredag: Nudler med wokgrøntsager og rejer (kun til kæresten, jeg spiser ude)
Lørdag og søndag: Hjemmelavet nuddelsuppe med rest-grønt. Det er ret let at lave: kog grøntsager i grøntsagsbouillon, smag til med rød karry pasta og smid en masse grøntsager i...i dette tilfælde bliver det snackpeber, porre, forårsløg, gulerod, hvidkål, grønne bønner og ærter...
Det er fin og sund mad, men også lidt kedelig - for vi kommer altid til at bruge vores madkonto til alle mulige ekstra-ting, såsom gaver, hvis vi skal til en føsdag og så'n.
Synes jeg har gjort det så godt i dag, at jeg måtte blive nødt til at spise 2 200 gr. kalvetournados med stegt tomat til. Det smagte alligevel godt. Ikke alt det der kartofler og sager. Bare kød og lidt fra den anden del af natteskyggefamilien..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Forskudt Sankt Hans, menuen var "bøf stroganoff" over bål
2kg oksefilet skåret i tern (mor mente det var bedre en gullash, og det var billigere pr kg) skalotteløg Champignon hjemmeflåede bøftomater kaffe mørk chokolade tomat koncentrat Erdinger dunkel
koen blev brunet godt med salt og peber i smør, sammen med det afpudsede fedt og sener løg, champignon og tomat brunet med brunet fedt og sener blev taget fra de flåede kom i sammen med en dåse koncentrat da det meste af væsken var stegt væk og det begyndte at tykne fik gryden en halv liter Erdinger dunkel og et krus stærk kaffe smagt til med en godt klump mørk chokolade
Tilbehør Nye kogte kartofler hjemmelavet argurksalat "Mormor salat" ymer med sukker, salt og peber ivendt fint strimlet iceberg "waldorf salat", ½a38 og ½hytteost, med æblecider eddike, salt og peber, solsikkekerner, tranebær, avokado, rødløg og æbler
sidedish Terverna pølser med pastasalat
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#2331 Skeloboy 11 år siden
Mandag: Kylling med grøntsager og ris (kun til mig, kæresten spiser ud)
Tirsdag: Kylling i svøb og hvidkålssalat med tahindressing
Onsdag: Spise ude
Torsdag: Pasta med grøntsager og tomatsovs
Fredag: Nudler med wokgrøntsager og rejer (kun til kæresten, jeg spiser ude)
Lørdag og søndag: Hjemmelavet nuddelsuppe med rest-grønt. Det er ret let at lave: kog grøntsager i grøntsagsbouillon, smag til med rød karry pasta og smid en masse grøntsager i...i dette tilfælde bliver det snackpeber, porre, forårsløg, gulerod, hvidkål, grønne bønner og ærter...
Det er fin og sund mad, men også lidt kedelig - for vi kommer altid til at bruge vores madkonto til alle mulige ekstra-ting, såsom gaver, hvis vi skal til en føsdag og så'n.
#2332 MOVIE1000 11 år siden
hmm nu jeg læser det igen lyder det ret meget osm dette program
#2333 davenport 11 år siden
#2334 Snaden 11 år siden
#2335 davenport 11 år siden
#2336 jessup 11 år siden
Villa Supreme anmeldelse - Gastro er meget begejstret efter besøg til særarrangement.:
http://www.gastro.dk/blog/rene-langdahl-jorgensen/...
#2337 HelmerJ 11 år siden
2kg oksefilet skåret i tern (mor mente det var bedre en gullash, og det var billigere pr kg)
skalotteløg
Champignon
hjemmeflåede bøftomater
kaffe
mørk chokolade
tomat koncentrat
Erdinger dunkel
koen blev brunet godt med salt og peber i smør, sammen med det afpudsede fedt og sener
løg, champignon og tomat brunet med
brunet fedt og sener blev taget fra
de flåede kom i sammen med en dåse koncentrat
da det meste af væsken var stegt væk og det begyndte at tykne fik gryden en halv liter Erdinger dunkel og et krus stærk kaffe
smagt til med en godt klump mørk chokolade
Tilbehør
Nye kogte kartofler
hjemmelavet argurksalat
"Mormor salat" ymer med sukker, salt og peber ivendt fint strimlet iceberg
"waldorf salat", ½a38 og ½hytteost, med æblecider eddike, salt og peber, solsikkekerner, tranebær, avokado, rødløg og æbler
sidedish
Terverna pølser med pastasalat
#2338 Skeloboy 11 år siden
Må sgu lave en rigtig kødret i næste uge...
#2339 HelmerJ 11 år siden
#2340 davenport 11 år siden