Gravatar

#291 Skeloboy 15 år siden

#290 - ja, den så satme godt nok lækker ud
Gravatar

#292 dyg 15 år siden

Øv, det skulle jeg da have set. Har altid en bunke blandede chili-frugter i køleren - De kan bruges til alt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#293 elwood 15 år siden

Ikke for at gå offtopic, med vores tråd her, men hvor er det dejligt at madlavning er kommet tilbage på tv i sådan en fordøjlig størrelse, her, hvor der blandes gode tips, god mad, og ikke mindst humor, istedet for de her speedsnakkene hurtige folk på morgen tv.

Hver gang de viser en ret og de så lige kommer med de faretruene chili's ind fra side linien, eller når de laver Sergie Leone shots når de spiser chili, for satan jeg griner sku af det 8-)

Meyers Køkken nød jeg også dengang da det var der, kan huske jeg sad og så det med min far.

#292 du kan fange det på dr.dk ligesom med troldspejlet f.eks.

Tror aldrig rigtig jeg vil ku li chili, det her stærke mad, siger ikke mig så meget, chili con carne kan jeg dog godt klare, hvis jeg har creme fraice, og så er det da rart og vide at con carnen oprindlig var uden bønner, fordi Bønnerne har jeg aldrig brudt mig om, og folk sagde hele tiden, jamen så det jo ikke rigtig chili con carne, hvis ikke de er i.

Glæder mig allerede til næste program.

Btw ham der Cheffen , de henvender sig til nogen gange, ham med brillerne, er det ikke ham fra det der satire program Takt og Tone, eller hvad det lige var det hed? pudsig rolle og finde ham i.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#294 tiany 15 år siden

Spise med Price er så hyggeligt. Den der pastaret de lavede med chili, er drøn god.
Men jeg tror ikke jeg havde lyst til at prøve deres chili con carne.
Valar morghulis
Gravatar

#295 elwood 15 år siden

hehe ja kodeordet er hygge 8-)

rart og se jeg ik er den eneste der bruger den betegnelse om programmet.

så fandt jeg lige en ny FB gruppe og blive medlem af hehe.
Gravatar

#296 Skeloboy 15 år siden

Boller af Stål er også et fedt koncept...altså...hun er lidt af en klaphat hende Camilla, men bare det, at der er et program kun til bagning af brød...det er sgu cool nok
Gravatar

#297 elwood 15 år siden

Tror jeg ik lige jeg kender ?

Men fedt navn hmm sku vel aldrig være et ordspil på Charlotte Bircows fitness videoer hehe.
Gravatar

#298 christianhg 15 år siden

Den står på tærte i aften:

- Færdig tærtedej - de 13 kr. er givet godt ud
- Fyld i bunden (Broccoli, tomat, bacontern...)
- En blanding af 150g Crème fraîche, 4 æg og 200g Mozzarella hældes over.

40 min v. 200 grader.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#299 elwood 15 år siden

bacontern?

er det kun når ordet står for sig selv at davenport reglen træder ind eller ?
Gravatar

#300 dyg 15 år siden

Har lige hakket et væld af grøntsager (porre, gulerødder, løg, rød peber, chili og hvidløg) til en gang hjemmelavet tomatsuppe, der nu står og koger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: