Gravatar

#561 davenport 15 år siden

Nu foreligger problemet: Obersten sover, DKSBS sover... Obersten skal afsted efter mad i et nogenlunde overskueligt tidsperspektiv... Jeg kan i den forbindelse dække mig ind over 2 vigtige årsager til at jeg kan blive hængende:
1) Ingen kørekort - hvilket diskvalificerer mig i 1. runde
2) 4 glas vin, der diskvalificerer mig i 2. runde

Konklusion: jeg er afhængig af andre for at blive mæt eller "mæt".

Edit: eller jeg kan smøre et stykke rugbrød...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#562 elwood 15 år siden

Damm jeg håber ikke vi skal huske alle mulige forkortelser til Julefrokosten, så går det satme gal for mig 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#563 HelmerJ 15 år siden

Hehe det "Edit:" lyder som om hun ikke stod op
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#564 Highland Park 15 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#565 lagoni 15 år siden

Jeg har forsøgt mig med sushi de sidste par dage og det har været en blandet oplevelse. Jeg er ikke god til risene - de bliver alt for grødede - men resten af indholdet har været godt.

I weekenden skal jeg forsøge at lave hel and, gerne med sovs og det hele. Det skal nok blive interessant, jeg er elendig til at lave sovs.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#566 chronaden 15 år siden

SKAL sushi ris ik være grødet?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#567 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg fik lavet alt for meget ris i dag. Tror jeg havde en halv 2 liters gryde med ris til mig selv.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#568 MOVIE1000 15 år siden

#566 hmm så vil det joh blive til risengrød men det smager også fint bare man husker lidt vanilie og kanel, men tilbage til emnet jeg har aldrig spist sushi før så det ved jeg ik
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#569 Skeloboy 15 år siden

#565 - sovsen er let...du sier skyen fra anden, koger det ind med bouillion og tilsætter fløde...:)
Gravatar

#570 lagoni 15 år siden

#566 - ikke så grødet som jeg får lavet det :) Jeg ved ikke helt hvad der går galt, men det smager bare af ikke-færdig risengrød.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: