Aftenen står på god mad. Hr. Husbond skal rende rundt i en skov på Carsten Brandt-kursus hele næste uge, så han kommer nok til at leve af snegle og bark ;P
Hovedret: Lammeculotte med hvidløg, kartoffel og whiskey-oste sauce
Dessert: Hjemmelavet svampet chokoladekage med vaniljeis ;P
Aftenskaffe: Popcorn, cola og film :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#587 den bedste aftenskaffe man kan få hvilken film? jeg er ved at lasve en toma/grønsags suppe som skeloboy i indlæg #550 fremviste opskriften tror ikke jeg har gjort det rigtig men glæder mig til at smage
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Ved ikke helt hvilken film det bliver - vi har indtil videre bare set Burn Notice - men så snart Hr. Husbond smider den telefon fra sig kan vi måske komme igang med at vælge en film ;)
Hvis det er op til mig bliver det Evil Dead 2, Donnie Darko eller Pan's Labyrinth - alle på BD
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#581 Highland Park 15 år siden
I øvrigt er det et velkendt faktum, at man aldrig bliver mæt af de færdiglavede såkaldte portionsanretninger.
#582 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#583 Highland Park 15 år siden
http://www.smagsdommerne.net/index.php?id=16,0,0,1...
Jeg kan kun give ham ret.
#584 MOVIE1000 15 år siden
#585 HelmerJ 15 år siden
Kogebogen
#586 Skeloboy 15 år siden
Jeg lavede det, som jeg har skrevet tidligere:
Rejebisque med rouille og hjemmelavet brød
Fyldt svinemørbrad med pommes rissollées, hvidvinssauce og salat med olie/eddike-dressing
Panna Cotta med bærkompot
det lyder fint, det smager pissegodt, men det er rigtig let at lave:)
panna cottaen fik dog lige en husblas for meget
#587 wimmie 15 år siden
Hovedret: Lammeculotte med hvidløg, kartoffel og whiskey-oste sauce
Dessert: Hjemmelavet svampet chokoladekage med vaniljeis ;P
Aftenskaffe: Popcorn, cola og film :D
#588 MOVIE1000 15 år siden
jeg er ved at lasve en toma/grønsags suppe som skeloboy i indlæg #550 fremviste opskriften tror ikke jeg har gjort det rigtig men glæder mig til at smage
#589 jessup 15 år siden
#590 wimmie 15 år siden
Ved ikke helt hvilken film det bliver - vi har indtil videre bare set Burn Notice - men så snart Hr. Husbond smider den telefon fra sig kan vi måske komme igang med at vælge en film ;)
Hvis det er op til mig bliver det Evil Dead 2, Donnie Darko eller Pan's Labyrinth - alle på BD