God restaurant til aften. Men kors der var mange mennesker. Vi kom af med godt 1400,- for 5 mennesker, og de tog ikke noget for den lille, hvilket jeg synes er fint, da hun ikke spiser noget særligt. Så fik jeg smagt kænguru. Ikke lige mig. Synes kødet er for sødt, på en eller anden måde. Så hellere det stykke oksemørbrad jeg spiste i stedet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg synes at kænguru smager af vildt som vel også er lidt sødt. 1400 for 5 mennesker lyder rimeligt - er det Reef'n beef ? eller en anden australsk variant?
Jeg er ved at lave lasagne. Undtagen selve pladerne, laver jeg det fra bunden, hvilket jeg underligt nok ikke har gjort før. Jeg er som regel stor modstander af de fleste former for færdigretter, men har frygtet lidt at lave bechamelsovs, så det har været Knorr tidligere. Men det virkede ret nemt (nu må jeg se hvordan det bliver når det hele er færdigt) og smagte ganske fint.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
At lave lasagne viser forresten hvor sjældent jeg laver større måltider. Jeg syntes det virkede som meget arbejde at bruge hele to gryder og nu skal jeg endda bruge kniv og skærebræt igen for at lave salat. Puha, det er hårdt.
Der er godt nok meget mad i sådan en gang lasagne, så efter tre dage med lasagne (med alt for meget ost) til både frokost og aftensmad, blev det lidt lettere i dag; dampede grøntsager med kogt kylling. Det kan næsten ikke lyde mere sundt og kedeligt, men når det er krydret ordentligt, er det nu godt.
#841 jessup 14 år siden
#842 knipsknips 14 år siden
#843 jessup 14 år siden
Lavede en portvinssauce til og den blev en anelse for salt - skyldes bouillonen.
#844 davenport 14 år siden
Så fik jeg smagt kænguru. Ikke lige mig. Synes kødet er for sødt, på en eller anden måde. Så hellere det stykke oksemørbrad jeg spiste i stedet.
#845 jessup 14 år siden
#846 lagoni 14 år siden
#847 lagoni 14 år siden
#848 lagoni 14 år siden
#849 Skeloboy 14 år siden
#850 mr gaijin 14 år siden