1 lille bøf (alt for lille) skåret af oksesteg + 2 æg der udløb 11.03 men som er fine nok. Salat af et lille salathoved der hang var ved at blive en anelse trist med tomater og rød pebber. Et par kartofler skal der også til.
Jeg gik forgæves i Aldi i dag. Ville lave en surdej og skulle have fat i noget rugmel. Skulle have vist det var for avanceret for Aldi. Jeg må starte projektet i morgen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nu vi snakker kebab.. Jeg vil gerne opfordre alle til at tage til Vejle og besøge et pizzaria der hedder Konstantinobel. Der skal i bestille en nummer 32 (så vidt jeg husker), der er Danmarks bedste döner kebab. Den sauce/dressing de bruger er helt ekstremt vild god!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Den sauce/dressing de bruger er helt ekstremt vild god!
Det minder mig om en af de mange pizzeriaskræmmehistorier, jeg måtte lægge øre til i mine teenageår...
Bortset fra det er jeg også jaloux på wimmie - selv om min vegetarsuppe (nej, det er kun suppen, der er vegetar) med uidentificerbare objekter, broccoli og en hulens masse krydderier var ret velsmagende. Det må mindst være et halvt år siden, jeg sidst har fået en kebab. :/
Jeg har fået bagt en masse her i weekenden, følte mig helt som min mor. Lånte bøgerne 'Fromme fristelser' og 'Flere fromme fristelser' med opskrifter på lidt sundere bagværk, så prøvede at lave drømmekage med æblemos, pølsebrødsdej med fromage frais og muffins med kokos og ananas. Det hele blev ret vellykket, især pølsebrødene blev dejlig lette og friske (dem jeg normalt laver bliver normalt tørre hurtigt). Drømmekage er jeg normalt ikke så stor fan af, da det tit virker som om man bider i en klump fedt med kokos, men æblemosen gjorde den rigtig lækker.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Skal have oksefilet til aften. Det er jo mandag...
Var ovre ved de grå og spise raclette igår. Det kunne mine bedsteforældrer slet ikke greje og skulle instrueres i alt... suk! For helvede - læg maden på som du ville gøre på dit komfur, og tag det af igen når det er færdigt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#871 jessup 15 år siden
1 lille bøf (alt for lille) skåret af oksesteg + 2 æg der udløb 11.03 men som er fine nok. Salat af et lille salathoved der hang var ved at blive en anelse trist med tomater og rød pebber. Et par kartofler skal der også til.
#872 Skeloboy 15 år siden
#873 DarkLight 15 år siden
Jeg må starte projektet i morgen.
#874 wimmie 15 år siden
#875 dyg 15 år siden
Nu vi snakker kebab.. Jeg vil gerne opfordre alle til at tage til Vejle og besøge et pizzaria der hedder Konstantinobel. Der skal i bestille en nummer 32 (så vidt jeg husker), der er Danmarks bedste döner kebab. Den sauce/dressing de bruger er helt ekstremt vild god!
#876 Highland Park 15 år siden
Det minder mig om en af de mange pizzeriaskræmmehistorier, jeg måtte lægge øre til i mine teenageår...
Bortset fra det er jeg også jaloux på wimmie - selv om min vegetarsuppe (nej, det er kun suppen, der er vegetar) med uidentificerbare objekter, broccoli og en hulens masse krydderier var ret velsmagende. Det må mindst være et halvt år siden, jeg sidst har fået en kebab. :/
#877 lagoni 15 år siden
#878 DarkLight 15 år siden
#879 davenport 15 år siden
Var ovre ved de grå og spise raclette igår. Det kunne mine bedsteforældrer slet ikke greje og skulle instrueres i alt... suk!
For helvede - læg maden på som du ville gøre på dit komfur, og tag det af igen når det er færdigt...
#880 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"