Gravatar

#861 DarkLight 14 år siden

Pasta skal jo bare koges?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#862 Skeloboy 14 år siden

#860 - altså...pasta siger ligesom sig selv jo :)
Gravatar

#863 MOVIE1000 14 år siden

#862 nææh ikke rigtig, det ville være det samme at sige at jeg skulle have katoffler. (uden at sige hvordan man tilbereder dem, eller hvilken slags katoffler)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#864 Skeloboy 14 år siden

#863 - fair nok...men du var så også den eneste, der ikke helt forstod det...nu skal jeg da hjælpe dig:

Vand i gryde
Kog
Salt og evt. olie
Pasta efter hvad der står på posen
Si

Nævn mig en anden måde, hvorpå man kan lave pasta? (jaja, så kan man gratinere det osv, men det skal stadig koges først)
Gravatar

#865 chronaden 14 år siden

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#866 dyg 14 år siden

#863 - Men plejer du ikke også at sige det? Det er sgu sjældent, at jeg specificerer, at det rent faktisk er kogte kartofler jeg skal have, da det trods alt er den mest almindelige måde at tilberede dem på i Danmark (i hvert fald i de private køkkener).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#867 mr gaijin 14 år siden

Jeg arbejder med (for det meste) velfungerende unge mennesker til daglig. Jeg er efterhånden holdt op med at blive chokeret, når jeg møder end 18-årig, der ikke kan finde ud af at lave røræg. Eller kaffe. Eller stege bacon. Eller gøre et toilet rent.

Der er intet usædvanligt i, at een under 18 ikke kender til at koge pasta (eller måske bare ikke er vant til opskrifter, hvor der står "server med pasta"). Det er bare endnu et af en lang række tegn på, at verden snart går under. Business as usual.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#868 dyg 14 år siden

Jeg kan heller ikke finde ud af at lave kaffe... :-(

Dvs. jeg ved da hvordan man gør, men da jeg aldrig selv drikker det, så kan jeg aldrig huske hvor meget kaffe, der skal til pr. kop vand.. Og hver gang jeg får det at vide, så glemmer jeg det ca. 14 sekunder efter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#869 mr gaijin 14 år siden

nayze (868) skrev:
så kan jeg aldrig huske hvor meget kaffe, der skal til pr. kop vand

Det er også smag og behag. Jeg plejer at hælde en skefuld med top i per kop. Så bliver den dejlig kraftig og stærk.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#870 jessup 14 år siden

Virklig vellykkede frikadeller til frokost med masser af persille i farsen.

Det er lige besluttet at jeg skal på restaurant MR. på næste lørdag og jeg glæder mig meget selvom regningen nok giver mig næseblod.

http://www.mr-restaurant.dk/

This is just until June

Skriv ny kommentar: