Gravatar

#881 jessup 15 år siden

Maden på arbejdet var udemærket idag meeeen der var lavet hjemmelavet lune flæskesvær - for satan det får selv bacon til at virke halvkedeligt.
This is just until June
Gravatar

#882 DarkLight 15 år siden

Skal vi til at anmelde kantinemad? :D Må jeg huske.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#883 jessup 15 år siden

#882 - hjemmelavet flæskesvær skulle lige nævnes efter #880 oplevelser.

Til aften : medister med ramsløg og bacon, et par frikadeller og hejmmelavet rødkål dertil bød.
This is just until June
Gravatar

#884 Skeloboy 15 år siden

Rest-lasagne og pandekager...glæder mig satme til der kommer nye (dag)penge...om 2 uger..:s
Gravatar

#885 DarkLight 15 år siden

Gourmet! Jeg fik rugbrød med tomat på :S
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#886 HelmerJ 15 år siden

Ved ikke helt hvad jeg skalfinde påtil aften men det skal være mere nærende end igår som bestod af en stor gin/tonic og 2 guldøl
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#887 Skeloboy 15 år siden

Skal lave hjemmelavet tortillas med kødfyld, guacemole og salat i aften
Gravatar

#888 davenport 15 år siden

Har sat en ribbensteg i ovnen. Igen courtesy of my mom. Den er klar om 1½ time, og her begynder at dufte godt nok..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#889 MOVIE1000 15 år siden

mmmm idag valgte jeg at lave mexikansk lasagne til min mor og jeg :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#890 davenport 15 år siden

Har lige skåret nogle kotteletter ud i stykker og lagt dem i en soya/paprika/peber/hvidløgs marinade. Laver ris og ærter til. Det lyder frygteligt sundt på skrift...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: